Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:44:04 GMT

انتخابات شوراها در هیچ حوزه اخذ رأی ابطال نشده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۷۶۷۷

انتخابات شوراها در هیچ حوزه اخذ رأی ابطال نشده است

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: انتخابات شوراها تاکنون در هیچ حوزه اخذ رأی ابطال نشده است.

به گزارش مشرق، فرهاد تجری نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر ابطال انتخابات شوراها در برخی شعب و حوزه‌های احذ رأی، اظهار داشت: این اخبار صحیحی نیست، برخی افراد یا هیأت‌های نظارت استانی یا همکاران خودمان ممکن است نظر به ابطال انتخابات در برخی صندوق‌ها یا آرای برخی کاندیداهای شوراها داشته باشند، اما تاکنون تصمیمی در این باره از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اخذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشنهادات ابطال انتخابات شوراها در شعبه با صندوق اخذ رأی‌ای باید به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برسد، افزود: تاکنون هیچ پیشنهاد مدوّنی از مرحله استان گذر نکرده تا به تهران برسد، لذا این اخبار فعلاً در حد گمانه‌زنی و تشخیص اولیه است و بیشتر نقطه‌نظرات و برآوردهاست، تاکنون انتخابات هیچ حوزه‌ای ابطال نشده است و همکاران ما در حال بررسی هستند، هیأت‌های نظارت استانی یا شهرستانی و هیأت مرکزی بر انتخابات شوراها در حال رصد و بررسی موضوع هستند.

تجری در پایان خاطرنشان کرد: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکنون تصمیم‌گیری راجع به ابطال انتخابات حتی در یک حوزه اخذ رأی هم نداشته است، البته ممکن است پیشنهاداتی در این زمینه باشد اما تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است و به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نرسیده است، ظرف امروز یا فردا جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای بررسی موارد ارجاعی تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی