Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، تیم فوتبال استقلال دوشنبه شب ساعت 23 و 15 دقیقه در امارات به مصاف تیم العین می‌روند. آبی پوشان در بازی رفت یک بر صفر پیروز شدند تا با اندوخته‌ای مناسب وارد بازی برگشت شوند. هرچند اماراتی‌ها بعد از باخت شروع به جرزنی کردند و از زمین و زمان ایراد گرفتند و حتی از ورود سمور به ورزشگاه آزادی هم شکایت کردند!
به هر حال استقلال در بازی برگشت قطعا با استراتژی دفاعی به مصاف حریف خواهد رفت و هدف اولش گل نخوردن است تا با یک تساوی بدون گل به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد و منتظر بماند و ببیند پرسپولیس می‌تواند از سد لخویا قطر بگذرد تا یک بازی تاریخی را احتمالا در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشیم یا هواداران فوتبال ایران در حسرت دربی آسیایی باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی‌پوشان در این بازی امید نورافکن را به دلیل حضور در تیم ملی جوانان در اختیار ندارد و احتمال حضور امید ابراهیمی هم در این بازی 50 درصد است. بنابراین احتمال دارد استقلال با کمترین تغییر نسبت به بازی رفت به مصاف العین برود.
العین هم تیمی متمول و با امکانات عالی است که عمر عبدالرحمان را در اختیار دارد. بهترین بازیکن آسیا که در بازی رفت، پسران آبی اجازه خودنمایی به او و هم‌تیمی‌هایش ندادند.
شاگردان منصوریان تا صعود 90 دقیقه فاصله دارند و اگر استقلال از سد العین بگذرد روزهای تاریخی را پیش‌رو دارد.
داوران کره‌ای این بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کنند و اسامی داوران به شرح زیر است:
داور وسط: کو هیونگ جینیکمک اول: پارک سانگجونکمک دوم: پارک اینسونداورچهارم : کیم هی گونناظر مسابقه: تو جیانگ از چینناظر داوری: یعقوب محمد رودزالی از مالزی
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • گلر استقلال محبوب ماند