Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، زنی که پیامک بازی ها و ارتباطات عاطفی او و جوان 32 ساله ای در مشهد انگیزه یک جنایت هولناک شده است، روز گذشته پس از آن که به سوالات تخصصی و فنی قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) پاسخ داد به تشریح ماجرای زندگی و چگونگی آشنایی اش با مقتول پرداخت و در حالی که عنوان می کرد هیچ گاه به فکرم نمی رسید که کسی بتواند مرا اغفال کند، گفت: ما 13 خواهر و برادر بودیم و در یک خانواده پرجمعیت رشد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر این که یکی از خواهرانم در حال تحصیل در دانشگاه شبانه بود پدرم اجازه نداد من هم در دانشگاه ادامه تحصیل بدهم چرا که تامین هزینه های تحصیلی خواهرم مشکل بود، به همین خاطر بعد از آن که دیپلم گرفتم دوره تخصصی کودک یاری را در یکی از مراکز فرهنگی و دانشگاهی گذراندم و پس از آن، در یکی از مهد کودک های منطقه احمد آباد مشهد مشغول به کار شدم. هنوز یک سال از این ماجرا نگذشته بود که روزی خواهر وحید (همسرم) از طریق یکی از همکارانم به سراغم آمد و ما با یکدیگر آشنا شدیم. این گونه بود که مدتی بعد خانواده وحید به خواستگاری ام آمدند و ما 16 سال قبل با یکدیگر ازدواج کردیم.

اختلافات جدی ما از همان روزهای آغازین زندگی شدت گرفت چرا که ما با یکدیگر در مبانی اخلاقی و عقیدتی تفاوت های زیادی داشتیم به طور مثال من از همسرم می خواستم لباس های آستین کوتاه و شلوار لی بپوشد اما او خیلی مقید بود و این کارها را قبول نمی کرد در حالی که من زنی نرمال بودم و دوست داشتم پوششم معمولی باشد به همین خاطر تصمیم گرفتم در همان اوایل زندگی از وحید جدا شوم اما خانواده ام قبول نمی کردند و اعتقاد داشتند که من اشتباه می کنم، خلاصه مرا از گرفتن طلاق منع کردند و من هم با همه این اختلافات ریز و درشت به زندگی با او ادامه دادم تا این که مادرم به دلیل بیماری آسم در سال 1384 فوت کرد،

این در حالی بود که صاحب 2 فرزند شده بودم. روزها به همین ترتیب می گذشت تا در سال 1392 پدرم نیز فوت کرد ولی بدبختی و روسیاهی من از ابتدای پاییز سال گذشته و زمانی آغاز شد که یک گروه فامیلی در شبکه اجتماعی تلگرام تشکیل دادیم تا همه افرادی که در جلسات خانوادگی ما حضور دارند ارتباط صمیمی تری با یکدیگر برقرار کنند.

در این شرایط پیامکی با عنوان «تلگرامتون مبارک!» از سوی پسر خاله همسرم برایم ارسال شد من هم پاسخش را دادم اما از همان روز به بعد، او مدام برایم پیامک می فرستاد به طوری که ارسال این پیامک ها به یک ارتباط عاطفی بین من و او انجامید. او مرا با چرب زبانی اغفال کرد تا این که همسرم در جریان ماجرا قرار گرفت و کمر به قتل او بست. حالا هم نمی دانم....

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

خراسان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر