Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورهای شهرستان رودان گفت : با استناد به ماده ۵۶ قانون برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا مرجع رسیدگی به اعتراضات نامزدهای شورای شهر هیئت نظارت شهرستان نمی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز درخصوص اعتراض برخی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رودان به برخی از تخلفات انتخاباتی توسط برخی از نامزدهای پیروز اظهار داشت : قبل از پایان انتخابات گزارشاتی به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رودان داده شد که پس از بررسی و حضور در محل، تخلفی معرض نشده است و پس از برگزاری انتخابات هیچ گونه گزارشی به ما داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به فعالیت هیئت مرکزی نظارت و بر انتخابات شوراهای شهرستان رودان اشاره و افزود: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان در هر شعبه اخذ رای در روستاها یک ناظر و در شعبه های شهری دو ناظر را جهت نظارت صحیح برروند برگزاری انتخابات و شمارش آرای در محل آن شعبه به کار گیری کرده بود.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رودان با استناد به ماده ۵۶ آیین نامه برگزاری انتخابات شوراها خاطر نشان کرد : طبق این ماده قانونی هیئت نظارت شوراها در شهرستان فقط حق رسیدگی به اعتراضات کاندیداهای شورای روستا و بخش ها را دارد و مرجع رسیدگی به اعتراضات و یا تخلفات احتمالی در انتخابات شورای شهر، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه