Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: در بحث رکورد باید نگاهی جزئی داشته باشیم تا با تقویت فنی زمینه پیشرفت وزنه برداران و ارتقا رکورد‌ها فراهم شود. محمدرضا کاظمی نژاد رد گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: عملکرد وزنه برداران در رقابتهای وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سطح این مسابقات در بعضی اوزان شاهد رقابت‌های بسیار خوبی میان وزنه برداران بودیم ولی در بعضی اوزان دیگر شرایط فرق می‌کرد و سطح رقابت‌ها بسیار پائین بود.
وی گفت: بطور کلی با توجه به اینکه وزنه برداران برای اولین بار در رقابتهای وزنه برداری کشورهای اسلامی حضور می‌یافتند کسب عنوان قهرمانی نتیجه این قابل قبول محسوب می‌شود و ما امیدواریم که در دوره‌های بعدی این مسابقات شاهد موفقیت‌های بیشتری از وزنه برداران باشیم.
کاظمی نژاد افزود: با توجه به اینکه این مسابقات جزو مسابقات رسمی فدراسیون جهانی محسوب نمی‌شود و تورنمنت‌های بین المللی است سطح رکوردهای ثبت شده بستگی به حضور کشورهایی دارد که دراین مسابقات شرکت کرده اند. ولی برای اینکه بتوانیم رکورد‌ها را ارتقا ببخشیم و عملکرد خوبی در رقابتهای جهانی داشته باشیم باید هرچه سریعتر اردوهای تیم ملی را برپا کنیم و تمرینات خود را از سر بگیریم.
وی گفت: در رابطه با بحث رکورد، کشورهای بلوک شرق و همسایگان ما در وزنه برداری نگرشی کلی دارند و برایشان امتیاز تیمی از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما این شرایط برای وزنه برداری ما کاملا متفاوت است.
کاظمی نژاد افزود: بطورکلی ما باید در وزنه برداری از جزء به کل برسیم. به این معنا که باید وزنه برداران خوبی که در اوزان مختلف داریم را حفظ و تقویت کنیم تا توان فنی و فیزیکی آن‌ها برای ثبت رکورد افزایش یابد. بعد وقتی که ستاره‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند خود به خود امتیاز تیمی مان افزایش می‌یابد و می‌توانیم در مصاف با حریفان موفق پیش رویم.
وی گفت: خوشبختانه پتانسیل ما در رشته وزنه برداری بسیار بالاست و استعدادهای بسیار خوبی در این رشته ورزشی حضور دارند که در صورت شناسایی می‌توان از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. فکر می‌کنم در این رابطه باید فدراسیون وزنه برداری فعالیت بیشتری داشته باشد.
سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب افزود: قرار بود طرح استعدادیابی بصورت منطقه‌ای در ۷ منطقه اجرا شود که هنوز عملیاتی نشده است. بطور حتم اگر این برنامه عملیاتی شود می‌توان شاهد رشد بسیار خوب و چشمگیری در وزنه برداری سراسر کشور بود.
وی درباره ارتقا رکوردهای جهانی گفت: واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که در مسابقات باکو بجز یک یا دو وزنه بردار که رکوردهای خوبی ثبت کردند رکورد بقیه وزنه برداران در حد رقابتهای جهانی نبود. علت اصلی این موضوع این است که وزنه برداران مورد نظر ما که قرار است در ترکیب تیم ملی راهی مسابقات جهانی آمریکا شوند در رقابتهای باکو حضور نداشتند.
کاظمی نژاد افزود: این در حالیست که وزنه برداران مورد نظر که قرار است در رقابت‌های جهانی روی تخته روند هنوز در اردوی تیم ملی بطور رسمی فعالیت خود را از سر نگرفته اند و بصورت مجزا تمرین می‌کنند. این اتفاق خوبی نیست و فدراسیون باید هرچه سریعتر در این رابطه اقدامات مورد نظر را انجام دهد و نفرات مورد نظر را برای انجام فعالیت و تمرین در اردوی تیم ملی کنار هم جمع کند.
وی گفت: وزنه برداران هم باید با تفاهم و همدلی اهداف کلان کشور را در نظر بگیرند و با تمرکز بر تمرینات توانایی‌های فنی و فیزیکی خود را ارتقا بخشند تا شاهد رشد چشمگیری در رکورد‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل | ببینید
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)