Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «عشق منی مامانی، بابایی دوستت دارم» به قلم و تصویرگری کاترین ویس با ترجمه فرمهر منجزی به تازگی توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

رابطه اصولی و صحیح میان کودکان و والدین می‌تواند به زندگی آن‌ها از اکنون شکل و شمایلی درست و اصولی بدهد و آینده روحی و روانی آن‌ها را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکی که از رابطه صحیح و عاطفی با والدین خود بهره‌مند بوده, طبعا می‌تواند در بزرگسالی رابطه درست اجتماعی با دیگر آدم‌ها دور و اطراف خود داشته باشد و در هنجارهای صحیح جامعه به سادگی قرار بگیرد.

انتشارات پرتقال کتابی با موضوع عشق و علاقه‌ بچه‌های کوچک به پدرها و مادرها منتشر کرده که در آن‌ کتاب بچه‌ها درباره پدر و مادر خود تخیلات جالبی می‌کنند.

کتاب «عشق منی مامانی/ بابایی دوستت دارم» نوشته و تصویرگری کاترین ویس را که مترجم توانا و نام آشنا، فرمهر منجزی به فارسی برگردانده با تصاویر جذاب و ساده‌ای که خود نویسنده برای کتابش طراحی کرده و البته با یک غافگیری جذاب می‌تواند مخاطبان کودک را حسابی شیفته‌ی رازی کند که با برگرداندن کتاب می‌توانند آن را کشف کنند. به این ترتیب که وقت بچه‌ها کتاب عشق منی مامانی را باز می‌کنند با بچه فیلی مواجه می‌شوند که در آغوش مادرش در آرامش نشسته. او پیش خودش تصور می‌کند که:

«مامان، اگر تو چیزی بودی که می‌شد هر روز بپوشم، حتما یک بلوز بافتنی پشمالو بودی، لطیف و گرم و نرم.»

و به همین ترتیب تخیل می‌کند و مادرش را با اگر چیزی بودی‌های خود در ذهنش مجسم می‌کند. وقتی این داستان به انتها می‌رسد بچه فیل زیبا را می‌بینیم که همین کتاب را در دست گرفته و می‌گوید:

«و اگر کتاب بودی، تو را سر و ته می‌کردم و باز هم می‌خواندم!»

کودکان مخاطب داستان نیز می‌توانند کتاب را سر و ته کنند و از آن سمت به کتاب « بابایی دوستت دارم » برسند. دوباره در این داستان با بچه خرسی آشنا می‌شوند که در آغوش نرم و راحت پدرش نشسته و در ذهنش مرور می‌کند که:

«بابا اگر تو چیزی بودی که می‌شد پاهایم را بکنم توش، حتما یک جفت چکمه می‌شدی مخصوص شلپ شولوپ کردن توی باران.»

در واقع نویسنده دو کتاب را در یک کتاب گنجانده است. فقط کافی است یکی از کتاب‌ها را برعکس کنی تا به آن کتاب دیگر برسی.

کتاب «عشق منی مامانی/ بابایی دوستت دارم» تصاویری ساده با رنگ آمیزی‌ای دینامیک دارد که می‌تواند در کودکان شوق دنبال کردن داستان را ایجاد کند. البته لازم است برای کودکان زیر سن مدرسه که هنوز خواندن بلد نیستند پدر و یا مادر کتاب را روخوانی کنند و با صبر و حوصله تصاویر آن را به کودک نشان بدهند تا کودک بتواند با کمک تصاویر داستان را زیباتر و جذاب‌تر از آن‌چه که برایش خوانده می‌شود در ذهنش بازسازی و کامل کند.

کتاب « عشق منی مامانی/ بابایی دوستت دارم» در دسته کتاب‌های ارتباط کودک و والدین قرار می‌گیرد که تلاش دارد به شکل روابط منسجم و عاطفی کودکان و پدر و مادرها و نقش تخیل در این انسجام به ما نشان بدهد. همچنین می‌تواند تخیل کودکان را درباره‌ی دوست داشتنی‌ترین آدم‌های اطراف‌شان به جنبش در آورد.

انتشارات پرتقال کتاب « عشق منی مامانی/ بابایی دوستت دارم» را در قطع خشتی چهار رنگ و کاغذ و در روغنی به قیمت ۱۵ هزار تومان و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به بازار نشر کودک و نوجوان عرضه کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟

خوزه مورینیو پس از اخراج از آ. اس رم در دی‌ماه سال گذشته، همچنان بدون تیم است و گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده او ادامه دارد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،گفته می‌شود که مورینیو مشتاق به بازگشت به منچستریونایتد برای جانشینی اریک تنهاخ است. با این حال، بعید است که مدیران یونایتد از بازگشت او به اولدترافورد استقبال کنند و همچنین گفته می‌شود منچستر به دنبال توماس توخل است.

البته شایعه حضور مورینیو در تیم‌های عربستانی هم به گوش می‌رسد و رسانه‌های سعودی خبر داده‌اند که باشگاه دسته دومی القادسیه به مورینیو پیشنهاد داده است.

القادسیه در آستانه صعود به لیگ برتر است و آنها مایلند که این سرمربی مشهور پرتغالی، پروژه بلندپروازانه آنها را رهبری کند. پیش از این صحبت از حضور مورینیو در الشباب عربستان بود.

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • ننه گلبهار دوستت داریم
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان