Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@19:01:18 GMT

آموزش رایگان مهارت های فنی به دانش آموزان باوی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۸۶۷۰

آموزش رایگان مهارت های فنی به دانش آموزان باوی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش باوی و فنی و حرفه ای خوزستان کار ثبت نام و آموزش مهارت های فنی رایگان دانش آموزان دوره متوسطه این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز: مجید موحدیان اظهارکرد: دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرجویان به کسب مهارت های حرفه ای و عملی در رشته های مختلف برای آینده کاری خود نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: این تفاهم نامه آموزشی در راستای ارتقای سطح صلاحیت های حرفه ای و توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای حضور در عرصه های مهارتی و بازار کار منعقد شده است.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد کل دانش آموزان دوره متوسطه دوم سه هزار و ۴۱۱ نفر و دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش این شهرستان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر هستند که می توانند از مزایای آموزش های رایگان بهره مند شوند.

موحدیان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه نیازسنجی برای برگزاری دوره های مهارتی منجر به اشتغال، دوره های بازاریابی و کارآفرینی برای شناخت بازار کار و مشاغل موجود و نیز برگزاری آزمون های تئوری و عملی پایان دوره منوط به گذراندن ساعات کامل استاندارد آموزشی همگی در تعهدات موسسه فنی و حرفه ای در باوی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: همه هنرجویان و متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش باوی تصریح کرد: با بهره مندی از امکانات و توانمندی های مشترک بین ۲ اداره آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای می توان زمینه اشتغال زایی دانش آموزان و هنرآموزان شهرستان باوی را فراهم کرد؛ زیرا اکنون تنها درس خواندن در رشته های علوم پایه و انسانی نمی تواند زمینه ورود به عرصه کاربردی و بازار کار را فراهم کند.

بالغ بر ۲۲ هزار دانش آموز در شهرستان باوی مشغول به تحصیل هستند و یک هزار و ۲۸۰ معلم کار تدریس را به عهده دارند.

باوی در سال ۱۳۸۹ به مرکزیت شهر ملاثانی و متشکل از دو بخش مرکزی و ویس به شهرستان تبدیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید