Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا پورابراهیمی گفت : ما اعتقاد داریم حال که دولت آقای روحانی باز روی کار آمده، استاندار کرمان به ادامه فعالیت خود در استانداری اهتمام ورزند تا کارهای اقتصادی خوبی که در این مدت در استان صورت گرفته با پیگیری شخص استاندار استمرار یابد.

نماینده مردم کرمان در مجلس دو دلیل را از جمله دلایل استعفای رزم حسینی دانست و افزود: یک موضوع این است که وی بخاطر جو سیاسی موجود در کرمان و مانور برخی از جریانهای تندور اصلاح طلب تحت فشار، مجبور به استعفا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آقای استاندار جز اصلاح طلبان معتدل هستند.

پور ابراهیمی سناریوی دوم را در بحث مربوط به چگونگی تفویض اختیارات به یک استاندار دانست و خاطر نشان کرد: در این بخش خود مجلس هم همسو با تقویت گستره اختیارات استانداران در برنامه ششم توسعه صراحت دارد. بنظر می رسد ایشان این حجم از واگذاری اختیارات به یک استاندار را متناسب با شرح وظایف ندانسته و به همین دلیل استعفا کردند.

وی در پاسخ به این سوال که مجلس چه رویکردی به این استعفا دارد تصریح کرد: همین امروز صبح با نمایندگان جلسه ای تشکیل شد و ما نامه ای برای وزیر کشور تنظیم کردیم تا استعفای آقای رزم حسینی مورد قبول وزیر محترم کشور واقع نگردد. مضاف براین که با توجه به رویکرد توسعه ای شخص استاندار اکثر نمایندگان و اینجانب بر ابقاء و ادامه کار وی اتفاق نظر دارد.

پور ابراهیمی اظهار کرد: جلسه ای هم که با آقای امیری معاون پارلمانی رییس جمهور داشتم که اعلام شد با وزیر کشور موضوع را مطرح کرده و آقای رحمانی فضلی نیز با استعفای ایشان مخالف کرده اند و بطور کلی از نظر وزارت کشور بحث استعفای استاندار منتفی است و فعلا مورد پذیرش نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمدید مجدد دولت یازدهم استاندار کرمان هم با رویکرد غیر سیاسی که از ایشان سراغ داریم به کار خود ادامه دهند.انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهیم بود گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی جنوبی کشور صادر شده است.

به گفته وی، بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت گفت:  روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

ضیائیان تاکید کرد: در روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: فعالیت سامانه  بارشی طی روزهای آینده در استان‌های کرمان، مازندران، گلستان، چهارشنبه گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس و پنج‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه