Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، اسپوتنیک به نقل از دترویت فری پرس نوشت: در ایالت میشیگان در شهر دیربورن یک مرد مسلمان بر علیه رستوران زنجیره ای Little Caesars Pizza شکایت نمود، زیرا این شرکت گوشت خوک را تحت پوشش حلال به مشتریان خود سرو می‌کردند.

محمد بوزی یکی از ساکنان دیربورن، به علت ارائه اطلاعات نادرست، سهل انگاری و تقلب، شکایت خود را بر علیه این رستوران زنجیره ای به دادگاه ارائه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای جبران غرامت خوردن پیتزا با گوشت خوک، درخواست 100 میلیون دلار از این شرکت نموده است.

بر اساس متن این شکایت، در روز 20 مارس، محمد و همسرش یک پیتزا پپرونی حلال از Little Caesars Pizza سفارش دادند، پس از آن متوجه شدند که پپرونی استفاده شده در پیتزا از گوشت خوک بوده است. آنها شکایت خود را به پلیس اعلام نمودند، اما این داستان در روز 24 مارس بار دیگر تکرار می شود.

وکیل محمد بوزی در دادگاه علت این شکایت را چنین بیان می دارد: موکلین من می خواهند تا رفتار نادرست این رستوران را به گوش مردم برسانند، به خصوص در ماه رمضان این امر ضرورت بیشتری داد.

همچنین بر اساس صدای ضبط شده گفتگوی محمد با مدیر پیتزا فروشی، مالک این اغذیه فروشی صریحا می گوید، مسلمانان خود می خواهند که به روی برچسب جعبه حلال نوشته شود.

شایان ذکر است، قرآن خوردن گوشت خوک و برخی محصولات غذایی دیگر را برای مسلمانان ممنوع اعلام نموده است.

پپرونی نیز به طور معمول از گوشت خوک و یا مخلوطی از گوشت خوک و گوشت گاو تهیه می شود.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی