Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: دوست داریم که همراه با 100 هزار تماشاگر یک جام جهانی دیگر را به مردم هدیه دهیم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون فوتبال، احسان حاج صفی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه،گفت: همیشه تمرکز برای تمام بازیهای دوستانه و مهم وجود داشته تا بهترین عملکرد را داشته باشیم،در تمرینات باید خوب تمرین کرد تا تیم کامل و آماده ای را به میدان فرستاد و برابر ازبکستان نیز با تمرکز بالا تمریناتمان را انجام خواهیم داد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به دیدار های پیش رو، تمرکزمان بیشتر از بازیهای قبل خواهد بود و امیدوارم یک برد خوب را تقدیم به مردم ایران کنیم.وی در پاسخ به این سوال که جام جهانی 2014 برزیل را در کنار هم تیمی های خود تجربه کرده و آیا یکی از اهداف بزرگ زندگی ورزشی اش حضور در جام جهانی 2018 روسیه است، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی حضور داشته باشد و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. من نیز دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم . این آرزو و افتخار برای هر بازیکن و تیمی است که در جام جهانی حضور داشته باشد و برای کشورش به میدان برود.وی افزود: با توجه به تجربیات بالای کادر فنی و بازیکنان و اجرای یک بازی خوب و دقیق ، امیدوارم بتوانیم راهی جام جهانی شویم.وی در پاسخ به اینکه تیم ملی تاکنون گلی را دریافت نکرده و چند بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است چه نظری در باره بازی تیم ملی از لحاظ تاکتیکی که توسط بازیکنان و کادر فنی اجرا می شود، دارد، گفت: در چند بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده ایم و این موضوع به سرمربی و کادر فنی تیم باز می گردد. در واقع ما روی ساختار دفاعی تیم کار می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در 8 بازی گل خورده نداشتیم و خیلی وقت است که بازی را نباخته ایم. امیدوارم گلی را دریافت نکرده و به راحتی صعود کنیم و رکورد مناسبی را از تیم ملی به جای بگذاریم.حاج صفی در پایان گفت: از الان نمی شود جشن صعود گرفت هرچند دوست داریم تمام هوادران روز 22 خرداد در ورزشگاه حضور داشته باشند تا همراه با 100 هزار تماشاگر یک جام جهانی دیگر را به همه مردم ایران هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم