Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:44:04 GMT

زمان و مکان بزرگداشت امام خمینی(ره) در اهواز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۸۳۸۲

زمان و مکان بزرگداشت امام خمینی(ره) در اهواز مشخص شد

جلسه استانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) استان خوزستان با حضور شخصیت‌هایی از ادارات مختلف برگزار شد مقرر شد ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال به ترتیب در مصلی و مسجد آیت الله شفیعی اهواز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) استان خوزستان در سالن معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد ومقرر گردید که در روز 14 خردادماه مراسم بزرگداشت در مصلی امام خمینی همراه با اهدای بسته فرهنگی شامل وصیت نامه حضرت امام توسط نفت، ملی حفاری و توسعه نیشکر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویژه برنامه 15 خردادماه نیز در مسجد آیت الله شفیعی و سخنرانی این عضو مجلس خبرگان رهبری راس ساعت 11 صبح با برگزاری برنامه‌های مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن برگزار شود.

در این جلسه، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک اظهار داشت: در بحث مسائل تبلیغی با توجه به تقارن رحلت امام راحل با ماه رمضان سبقه خوبی از کارها در بحث قرآنی و محافل دینی وجود دارد که می‌توان از این فرصت استفاده کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری 500 برنامه روستایی توسط روحانیون مستقر مناطق روستاهاگفت: حداقل هر کدام از این عزیزان دو برنامه را برگزار می‌کند؛ مبلغان و روحانیان در مراکز و ادارت نیز فعالیت می‌کنند و باتوجه به ارتباطات با سامانه فعالیت آنها رصد می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به استقرار قابل توجهی از مبلغان در روستاها و مناطق حاشیه‌ای، عنوان کرد: نزدیک به 350 نفر از حوزه‌های علمیه قم و مشهد وارد خوزستان شده و در جایگاه تبلیغی خود مستقر هستند.

بلک بیان کرد: بیش از یک هزار و 500 مرکز فرهنگی و مساجد در بخش تبلیغات دینی در ایام ماه مبارک رمضانفعالیت دارند و با توجه به سامانه‌ سجام کل اعزام در شهرستان، روستا و مناطق ثبت سامانه می‌شود و در پایان می‌توان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد.

وی با اشاره به جمع‌خوانی قرآن کریم که توسط صدا وسیما خوزستان به صورت مستقیم پخش می‌شود، ادامه داد: برنامه جمع‌خوانی قرآن در اهواز در قالب یک جلسه منظم قرآنی برگزار و تبلیغ و اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این محفل جمع‌خوانی با نام و یاد حضرت امام انجام شود و باتوجه به جدول پیش‌بینی شده در یکی از روزهای 15 و 14 انجام شود.

وی بیان کرد: هیئت‌‎های مذهبی و از ظرفیت کاروان‌دارها می‌توان برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و برگزاری برنامه‌های 14 و 15 خردادماه امسال استفاده کرد و آمادگی داریم که اقدامات لازم انجام شود.

بلک عنوان کرد: صدا وسیمای خوزستان علاوه بر آیتم‌های ثابت برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام راحل، علاوه بر پوشش خبری با کمک همه سایر دستگاه‌ها پوشش مناسبی از همه برنامه‌ها را در این ایام داشته باشد.

همچنین سرهنگ علی قاسم‌پور ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی استان خوزستان برای پوشش و برقراری امنیت ویژه برنامه‌ها، گفت: مردم برای حضور در این برنامه‌ها سعی کنند که از خودورهای شخصی کمتر استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مسئولان ذیربط درخواست که برای پوشش و تامین امنیت در شهرستان برنامه‌های هرکدام از آنها اعلام شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد

رقبای تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۴ اوایل خرداد مشخص خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان روز یکشنبه 26 مِی (6 خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

شمس: حضور در «سید یک» جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد

این رقابت‌ها با حضور 24 تیم در شش گروه چهار تیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر (24 شهریور تا 15 مهرماه) برگزار می‌شود.

سیدبندی جام جهانی فوتسال 2024 به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و ایران

سید 2: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مراکش، تایلند و پاناما

سید 3: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی

سید 4: افغانستان، آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند و تاجیکستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما