Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «خيال‌تان تخت! ما حتي عليه شما هم منطقي هستيم و هرگز ترمز نمي‌بريم، چه رسد به نظم و نظامي که جانانه دوستش مي‌داريم! حالا ذره‌بين بيندازيد!»

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، حسين قدياني در يادداشت روزنامه وطن امروز نوشت:

«دروغ» کسب و کار زنجيره‌اي‌هاست! و از آنجا که دروغگو، ذاتا پررو هم هست، شايد بي‌حکمت نباشد که «رو» اينقدر در «دروغ» آشکار و هويداست؛ د«رو»غ!
آري! بسي وقيح و دروغگو و پررو هستند اين زنجيره‌اي‌ها که با وجود «تبريک» قاليباف و نيز «ابراز موفقيت» رئيسي، تيتر مي‌زنند: «چرا نامزدهاي رقيب، به فرد منتخب، تبريک نگفتند؟!»
هم سال 92 و هم امسال، نامزدهاي قانونگراي جبهه کار و خدمت، شگفتا! در حالي از در «تبريک يا ابراز موفقيت» زودهنگام وارد شدند که هنوز شوراي نگهبان بر صحت انتخابات، مهر تأييد نزده بود!

ارزش اين کار اما وقتي مضاعف مي‌شود که از ياد نبريم در همين انتخابات اخير هم مستند به شواهد، اعتراضات متقني وجود داشت؛ هم رکورد بيشترين رأي نامزد دوم با ما بود؛ هم رکورد کمترين نصاب رأي نامزد اول با رقيب بود؛ هم نقشه‌هاي زشتي براي لبريز کردن کاسه صبر جريان انقلابي وجود داشت و هم اينکه نامزد دوم اين انتخابات، در قياس با نامزد دوم 88 حدود 3 ميليون رأي بيشتر داشت!
با وجود اين 6 مؤلفه، اما شنبه 30 ارديبهشت 96 جريان متعلق‌تر به انقلاب، نشان داد به قانون و مدنيت هم از قضا تعلق خاطر بسيار بيشتري نسبت به حريف خود دارد!

حال، تو ببين اين زنجيره‌اي‌ها چقدر رو دارند که به دروغ، نامزدهاي ما را متهم به بي‌اخلاقي مي‌کنند! پس «تبريک» گفته شده اما بلاشک خروج از «اعتدال» است که به ‌موازات اين تبريک، «تسليت» به جريان متوهم و متوحشي نگوييم که 8 سال پيش، هم انتخابات را باخت، هم اخلاق را! اين از اين!

و اما سخني با دوستان انقلابي و همسنگران حزب اللهي! آنچه شما در اين 10 روز بر مدار صبر و بصر انجام داديد، اگر در روزهاي آتي هم ادامه يابد، باورم هست براي هميشه در تاريخ ايران عزيزمان محفوظ و ماندگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جريان فتنه بنا داشت و هنوز هم دارد که با راه‌رفتن روي اعصاب ما، ما را وادار به همان کاري کند که 88 خودشان انجام دادند! با کدام هدف؟! هدف ير به ير شدن! که اگر همين من، جايي دوباره از فتنه 88 فتنه‌گران نوشتم، اينها در جواب اشاره کنند به شلوغ‌کاري‌هاي خياباني ما در مقطع فعلي، که البته با هوشياري مثال‌زدني جريان انقلابي، سرشان به سنگ خورد!

ياران هميشه همراه! متانت انقلابي و بصيرت باشکوه اين روزهاي شما، لکه ننگ فتنه را بر پيشاني سياه جريان متقلب فتنه‌گر، الي‌الابد تثبيت کرد و اين پيروزي کمي نيست!
از ياد نبريم که بعد از 22 خرداد، انتخابات 29 ارديبهشت، اولين انتخاباتي بود که رئيس‌جمهور مستقر، خود نيز نامزد آن بود! شايد به سبب مشغله‌هاي ذاتي متأثر از برد و باخت، خود ما هم خيلي متوجه کار بزرگي که انجام داديم، نبوديم و نباشيم؛ اما به شرط ادامه همين روند متين و متمدن در روزهاي آينده، حتم دارم «نتيجه امتحانات شنبه30 ارديبهشت 96» در فردايي نزديک «نتيجه انتخابات جمعه؛ 29 ارديبهشت 96» را کاملا ذيل خود تعريف کند!

القصه! «ترس بزرگ» از همين «قضاوت تاريخ» است که مي‌بينيم جريان فتنه، اينقدر اهتمام دارد تا ما را عصباني کند، عليه نهادهاي نظام بشوراند، متفرق کند و اگر شد اعتراض مدني ما را به کف خيابان بکشاند!

اين جريان پررو، وقيح، آلوده، متوهم، متوحش و دروغگو، خوب مي‌داند که منتج از صبر و بصر اين روزهاي ما، تا چه ميزان رسوايي اين جماعت در آينده، اولا بيشتر و ثانيا ماندگارتر مي‌شود!
عزيزان! سيلي متانت اين روزهاي شما، هيچ کم از سيلي حضور يوم‌الله 9 دي نداشته و ندارد!

شما آنقدر نوشته‌هاي اين برادر کوچک خود را دنبال کرده‌ايد که بدانيد من هرگز از خرج اصطلاح «9 دي دوم» براي فلان حماسه و بهمان راهپيمايي، استفاده نکرده‌ام هيچ، رفقاي اين کاره را هم، متذکر شده‌ام؛ اما اين بار واقعا مي‌خواهم سخن از يک «9 دي ديگر» بگويم که نه در خيابان انقلاب، بلکه در بستر صبر و بصر شما انقلابي‌هاي متمدن و حزب‌اللهي‌هاي متين رخ داد! و همين است که جريان مقابل را به نقشه‌کشي وادار کرده! و اينکه اينقدر راحت و در نهايت رو و وقاحت، دروغ بگويند!

هان ‌اي دشمن‌دوستان! نقشه‌تان به لطف و عنايت الهي نگرفت! مي‌توانيد از امت حزب‌الله، عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد! بنا داشتيد ما را به همان راه بکشانيد که خود رفتيد، ليکن غافل بوديد که اصلا و اساسا بديهيات و ابتدائيات و مسلمات هرگز به ما اجازه نمي‌دهد مثل شما متوهم و متوحش باشيم!

من در ادامه فلان جمله روزهاي ماضي خود که مع‌الأسف به غلط فهم شد، نيز به شهادت آنچه روزهاي گذشته از امت حزب‌الله و در کمال صبر و بصر سر زد، جا دارد بنويسم که اگر قانوني هم نبود، باز ما از راه شما نمي‌رفتيم، شايد يکي هم به اين دليل که ما بزرگ‌شدگان سفره پدر و مادر خود هستيم، نه حقوق‌هاي نجومي! و نه اموال بيت‌المال!
آري! از تأثير لقمه‌هاي نجومي در فتنه‌آفريني و تمرد از قانون، هرگز نمي‌توان غافل شد! پس به شما، هم تبريک عرض شد و هم تسليت!

خيلي هم لازم نيست ذره‌بين روي مطالب اين حقير بيندازيد! من اگر جايي مجازي و نه‌چندان رسمي، سخني برآمده از قلبي شکسته گفتم، في‌الحال اما مي‌نويسم؛ بنا به تعبير زيباي «شهيد بهشتي»، «شهيد» از آنجا که «افتخار» است، به دست مي‌آيد، نه آنکه از دست برود! هيهات!

«جمهوري اسلامي» جان هيچ شهيدي را نمي‌گيرد الا آنکه با عنايت الهي، به رزمنده غرق در خون آماده براي عروج، جاني دوباره و حياتي دگرباره ارزاني کند! پس خيال‌تان تخت! ما حتي عليه شما هم، منطقي هستيم و هرگز ترمز نمي‌بريم، چه رسد به نظم و نظامي که جانانه دوستش مي‌داريم! حالا ذره‌بين بيندازيد!



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یواس‌ای‌تودی، در پی تشدید اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از غزه، «اریک آدامز» شهردار نیویورک با هشدار به معترضان گفت که «این وضعیت باید همین حالا تمام شود»!

پس از یک روز پرتنش در دانشگاه کلمبیا و تداوم اعتراضات گسترده و بی‌سابقه دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی، ده‌ها تن از نیروهای پلیس با گاز اشک‌آور به ساختمانی که دانشجویان معترض در آن تجمع کرده بودند، یورش برده و اقدام به بازداشت دانشجویان کردند.

پلیس محلی با خودروی زرهی برای ورود به ساختمان «همیلتون» دانشگاه کلمبیا، از یک پل مکانیکی استفاده کرد و از طریق پنجره وارد ساختمان شد. این در حالی بود که تعدادی از دانشجویان معترضان بیرون ساختمان با دستبند تحت‌الحفظ نیروهای پلیس بودند.

دانشجویان معترض شرایط را در ساختمان محل تجمع ملتهب توصیف کرده‌اند. محمد حمیدا، یکی از سازمان‌دهندگان اعتراضات در پیامی به خبرنگار «یواس‌ای تودی» حاضر در محل تنش، گفت که «در خوابگاه گیر افتاده‌ایم!» ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، نیروهای پلیس را با نقاب و کلاه آهنی و باتوم به دست در حال سرکوب دانشجویان نشان می‌دهد!

همزمان با تشدید تنش‌ها، آدامز با صدور هشداری جدی گفت: دانشجویانی که در محوطه دانشگاه چادر زده و تحصن کرده‌اند، باید فوراً محوطه را ترک کنند. او در ادامه به والدین دانشجویان توصیه کرد تا فرزندان خود را مجاب به این کار کنند و مدعی شد که «بازیگران خارجی» اعتراضات حمایت از فلسطین را «هدایت» می‌کنند!

وی بدون اشاره به اعتراضات صلح‌آمیز اخیر در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، مدعی شد: روزهاست که گفته‌ام آنچه باید اعتراضات صلح‌آمیز باشد، با دخالت فتنه‌گران بیرونی، منحرف شده است!

شهردار نیویورک که پیش از این، در نیروی پلیس عضویت داشت، خطاب به معترضان افزود: همین حالا از این وضعیت فاصله بگیرید. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شرایط از این وخیم‌تر شود. ماجرا باید همین حالا تمام شود!

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضی برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

الجزیره پیشتر به نقل از رسانه‌های آمریکایی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دانشگاه کلمبیا واقع در ایالت نیویورک خبر داده بود. منابع خبری نیز حضور و استقرار گسترده و شدید پلیس در مجاورت دانشگاه کلمبیا را تائید کردند. همچنین گزارش‌هایی در دست است که نشان می‌دهد مدیریت دانشگاه کلمبیا از دانشجویان خواسته است تا برای امنیت خود در اماکن امن پناه بگیرند.

دانشجویان معترض دیروز اعلام کردند که با وجود این تهدیدها، چادرهای اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

کد خبر 6094051

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست