Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم امتحانی نیمسال دوم دانشگاه های کشور از جمله ۱۳ دانشگاه برتر اعلام شد که براساس این برنامه امتحانات دانشجویان از نیمه خرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس برنامه آموزشی دانشگاه هااز جمله دانشگاه های برتر کشور کلاس های درسی دانشجویان از ۱۰ تا ۱۷ خردادماه پایان می یابد.

بنابر اعلام دانشگاه ها، شروع امتحانات از نیمه خردادماه آغاز می شود و تا اوایل تیرماه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که دانشگاه علم و صنعت تنها دانشگاه برتر کشوراست که کلاس های درسی آن در ۲۴ خردادماه پایان می یابدوامتحانات این دانشگاه نیز از ۲۷ خردادماه آغاز می شود.

جدول زمان برگزاری امنتحانات دانشگاه های برتر

ردیف دانشگاه پایان کلاس آغاز امتحان پایان امتحان ۱ تهران ۱۰ خرداد ۲۰ خرداد ۳۱ خرداد ۲ علامه ۱۷ خرداد ۲۰ خرداد یکم تیر ۳ صنعتی شریف ۱۰ خرداد ۲۰ خرداد ۱۲ تیر ۴ صنعتی امیرکبیر ۱۷ خرداد ۲۰ خرداد یکم تیر ۵ شهید بهشتی ۱۰ خرداد ۱۳ خرداد ۲۸ خرداد ۶ علم و صنعت ۲۴ خرداد ۲۷ خرداد ۱۵ تیر ۷ خواجه نصیر ۱۲ خرداد ۱۶ خرداد ۱۲ تیر ۸ تربیت مدرس ۱۷ خرداد ۲۰ خرداد ۷ تیر ۹ تبریز ۱۱ خرداد ۱۶ خرداد یکم تیر ۱۰ اصفهان ۱۰ خرداد ۱۶ خرداد ۳۱ خرداد ۱۱ صنعتی اصفهان ۱۰ خرداد ۱۳ خرداد یکم تیر ۱۲ شیراز ۱۷ خرداد ۱۸ خرداد ۴ تیر ۱۳ فردوسی مشهد ۱۰ خرداد ۱۷ خرداد ۳۰ خرداد

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است