Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برپایی ۱۲۰ محفل انس با قرآن در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، محمدرضا رضایی از اجرای برنامه‌های قرآنی در اراکویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: انسان با توجه به بُعد مادی و جسمی به دلایل متعددی نیازمند استفاده از مبانی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند ماه مبارک رمضان را بهترین و برترین ماه خود قرار داده و تمامی برکات خود را در این ماه بر مخلوقات خود نازل نموده است که از مهمترین آنها باید به نزول قرآن اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل روحانی و نورانی انس با قرآن در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه 120 محفل انس با قرآن در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 120 محفل انس با قرآن در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با هدف انس بیشتر و بهره‌گیری از الگوهای قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجائی که قرآن در همه ابعاد و حوزه‌های زندگی فردی و اجتماعی از جمله تربیت، اخلاق، اقتصاد اسلامی و غیره برای تعالی انسان‌ها برنامه دارد و باتوجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد که در این ماه مبارک با برگزاری این محافل نورانی می‌توان در این زمینه گام برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد:برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و معنوی به منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم، ثمراتی از جمله ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و از خودگذشتگی در جامعه و الگوگیری از آموزه‌های دینی و قرآنی در زندگی را برای نسل جوان به همراه دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس اخلاق و قرآن و همچنین محفل انس با قرآن پنجشنبه هر هفته از ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح و ممتاز کشوری و استانی در سطح ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور نیروهای وظیفه و کادر از دیگر برنامه‌های سپاه برای ماه رمضان است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه در دومین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مواضع نظامیان ارتش اسرائیل و خودروهای زرهی آن‌ها در پایگاه المطله خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مواضع و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در پایگاه المطله با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و در این عملیات تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های خبری امروز اذعان کردند، در حمله پهپادی امروز حزب الله لبنان به پایگاه المطله رژیم صهیونیستی دو نظامی این رژیم زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان امروز همچنین  مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش رژیم اسرائیل را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان