Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:54:22 GMT

بی‌اطلاعی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از قوانین

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۴۶۱۹

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال روز گذشته مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ در زمان مهدی تاج را در گفتارش ملغی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، دکتر سیف روز گذشته در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون فوتبال انجام داد اعلام کرد: «با توجه به اهمیت معاینات قبل از شروع مسابقات ، تمام ارزیابی های پزشکی در فصل 97-96 در لیگ کشور زیر نظر و توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیه مصاحبه ها، اطلاعات و اخباری که تاکنون در این خصوص در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده است فاقد اعتبار رسمی است و جهت جلوگیری از ناهماهنگی های احتمالی آینده ، تنها مرجع دریافت اطلاعات صحیح در مورد موضوعات پزشکی فوتبال ، سایت رسمی فدراسیون فوتبال می باشد.»


اینکه بعد از مدت ها رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام نظر کرد باعث خوشحالی است تا اهالی فوتبال بدانند این کمیته هنوز وجود خارجی! دارد. در گذشته کمیته پزشکی فدراسیون یکی از کمیته های فعال فوتبال بود و در امر کنترل دوپینگ نقشی پر رنگ در فوتبال ایفا می کرد که اکنون این وظیفه به عهده نادو گذاشته شده است.


از سویی دیگر صحبت های رئیس کمیته پزشکی بیانگر آن است که او حتی اطلاعی جزیی از مصوبات سازمان لیگ فوتبال ایران ندارد که می گوید آزمایش های پزشکی پیش از فصل زیر نظر این کمیته انجام می شود زیرا طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ که اتفاقا در زمان ریاست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم به تصویب رسیده تمامی آزمایش پزشکی پیش از فصل بازیکنان تیم ها در مرکز پزشکی سازمان لیگ( ایفمارک) انجام می شود.


ظاهرا دکتر سیف از این مصوبه هم بی خبر است و بی خبر تر از آن سایت فدراسیون فوتبال که برخلاف نظر رئیس محترم فدراسیون چنین مصاحبه ای را منتشر می کند!


مهدی تاج هفته گذشته اعلام کرد سازمان لیگ نقطه قوت و اتکا فدراسیون فوتبال است اما ظاهرا رئیس کمیته پزشکی حتی نظر ریاست محترم فدراسیون را هم قبول ندارد! که چنین اظهاراتی را بیان می کند و عقیده ای به حضور و وجود سازمان لیگ در فوتبال و زیر مجموعه های فعالش ندارد. مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ را در زیر مشاهده می کنید:



کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال می توانند به اقتدار مجموعه کمک کنند به شرطی که اول به وظایف خود آشنا باشند و دوم اینکه نخواهند برخلاف قوانین و مصوبات فدراسیون فوتبال و مصوبات سازمان لیگ اقدام کنند.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی