Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارگردان فيلم پل سفيد گفت: به نظر من نگاه فروش محور و حضور بازيگران چهره در سينماي کودک هيچ کمکي نکرده و بيشتر ضربه مي‌زند. ما سابق بر اين چنين تجربه‌هايي را داشته‌ايم و اين کارنامه نشان داده که حضور چهره‌ها کمکي به بدنه سينماي کودک نمي‌کند.

به گزارش سرويس فرهنگي جام نيوز، علي قوي ‌تن نويسنده و کارگردان سينما، درخصوص آخرين وضعيت ساخت فيلم پل سفيد گفت: در حال حاضر آخرين مراحل پس از توليد پل سفيد را انجام داده و با پايان ميکس و رنگ بندي فيلم نسخه آماده نمايش اين اثر آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي درباره آماده شدن اين فيلم براي جشنواره فيلم کودک و نوجوان افزود: اين فيلم با توجه به مضموني که دارد براي حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده خواهد شد و در اين روزها تلاش مي‌کنيم تا با سرعت بخشيدن به مراحل پاياني آن را حتما به جشنواره برسانيم. بعد از ارسال به اين جشنواره، فيلم پل سفيد براي حضور در فستيوال‌هاي بين المللي کودک و نوجوان ارسال خواهد شد.

کارگردان فيلم پرواز بادبادک ها در مورد نحوه برگزاري جشنواره فيلم کودک و نوجوان اصفهان ادامه داد: من به علت درگيري ساخت فيلم، زياد و به صورت مستقيم با نحوه برگزاري جشنواره فيلم کودک و نوجوان روبرو نشدم اما مي‌دانم عليرضا داد با توجه به سبقه و تجربه‌اي که در اين زمينه دارد، مي تواند جشنواره‌اي با کيفيت و ارزشمند را برگزار کند.

وي در مورد مشکلات اکران براي فيلم‌هاي کودک و نوجوان تصريح کرد: از نظر من اين مساله بايد در وزارت فرهنگ و ارشاد بررسي شده و برنامه‌ريزي درستي براي اکران فيلم‌هاي کودک و نوجوان انجام شود. وزارت ارشاد و همچنين وزارت آموزش و پرورش بايد از اکران اين فيلم‌ها حمايت کنند.

کارگردان فيلم نسکافه داغ داغ با تاکيد بر بي‌تاثير بودن حضور چهره‌هاي سينمايي در فيلم‌هاي کودک تاکيد کرد: به نظر من نگاه فروش محور و حضور بازيگران چهره به سينماي کودک هيچ کمکي نکرده بلکه بيشتر ضربه مي‌زند. ما سابق‌ بر اين چنين تجربه‌هايي را داشته‌ايم و اين کارنامه نشان داده که حضور چهره‌ها کمکي به بدنه سينماي کودک نمي‌کند.

قوي‌تن با شرح مشکل سينماي کودک خاطرنشان کرد: ما با حضور بازيگران چهره نمي‌توانيم به سينماي کودک رونق دهيم. با اين کار کاملاً به بيراهه مي‌رويم. مشکل سينماي کودک را بايد از طريق وزارتخانه‌ها پيگيري کرده و رشد اين سينما را منطقي پيش ببريم. اگر بخواهيم به صورت مقطعي با حضور چهره‌ها مردم را به سينما بکشانيم فايده‌اي ندارد زيرا اين به يک يا دو فيلم بسنده مي‌کند. تکليف ساير فيلم‌ها چه مي‌شود؟ بايد راهکاري عقلاني براي مشکل پيدا کرد، راهکاري که با نگاه گيشه‌اي به سينماي کودک حل نخواهد شد./ ميزان

115



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) با حضور در مصلی تهران به شکل رسمی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.

در این مراسم سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه نیز حضور دارتد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۶۰ ناشر خارجی تا ۲۹ اردیبهشت دایر است.

 این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • « این صحنه خانه ماست»
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز