Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@15:55:43 GMT

امضای توافق همکاری شرکت نفت عمان با انی ایتالیا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۰۳۸۰

امضای توافق همکاری شرکت نفت عمان با انی ایتالیا

پول‌نیوز - شرکت نفت عمان که بازوی سرمایه‌گذاری این سلطان‌نشین در بخش‌های مربوط به انرژی است و شرکت انی ایتالیا تفاهم‌نامه برای اکتشاف و بررسی فرصت‌های همکاری در بخش نفت و گاز را نهایی کردند.

این توافق در میلان ایتالیا از سوی عصام بن سعود الزدجالی، مدیر عامل شرکت نفت عمان و کلاودیو اسکالتزی، مدیرعامل انی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد الرومحی، وزیر نفت و گاز عمان به همراه سفیر عمان در ایتالیا و شماری از مدیران و مقامات ارشد دو شرکت در مراسم امضای این تفاهم‌نامه حضور داشتند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری ترید عربیا، وزارت نفت و گاز عمان به شرکت‌های انی و نفت عمان حق اکتشاف در بلوک ۵۲ که منطقه‌ای به وسعت ۹۰ هزار کیلومترمربع با عمق آب ۱۰ تا ۲۰۰۰ متر و احتمال وجود هیدروکربن مایع است این منطقه تا حدود زیادی اکتشاف نشده و احتمال کشف ذخائر هیدروکربن در آن وجود دارد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به‌عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبه‌رو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به‌صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به‌صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی