Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌ریزی فرودگاه امام خمینی با تاکید بر این‌که الزامی برای برند تاکسی‌ها نداشته و هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده‌ایم، گفت: کیفیت، ایمنی بالا، صندوق و سیستم تعلیق مناسب از جمله مولفه‌هایی است که باید تاکسی‌های فرودگاه داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: مدیر برنامه‌ریزی فرودگاه امام خمینی با تاکید بر این‌که الزامی برای برند تاکسی‌ها نداشته و هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده‌ایم، گفت: کیفیت، ایمنی بالا، صندوق و سیستم تعلیق مناسب از جمله مولفه‌هایی است که باید تاکسی‌های فرودگاه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین سلیمان‌بیگی اظهار کرد: در فرودگاه امام خمینی خودروهایی که مسافران خدمات ارائه می‌دهند باید استانداردهای مورد نظر ما را داشته باشند.

وی با بیان این‌که این استاندارد‌ها شامل کیفیت، ایمنی (ایربگ)، صندوق بزرگ و جادار و سیستم تعلیق مناسب است، افزود: خودرو‌ها باید صندوق بزرگی داشته باشند تا مسافران مجبور نباشند بار خود را در صندلی عقب خودرو بگذارند.

وی با تاکید بر این‌که در خصوص خودرو‌ها هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: خودروساز و تاکسی دار بسته به وضعیت، سفارش و خواست خود خودروهایی را تولید کرده یا خریداری می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری فرودگاه امام خمینی ادامه داد: خودروهایی که در فرودگاه امام خمینی تردد کرده و به مسافران خدمات رسانی می‌کنند باید استانداردهای مورد نظر را داشته باشند و هیچ محدودیتی درباره برند این خودرو‌ها ایجاد نکرده‌ایم.

سلیمان‌بیگی یادآور شد: سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و محیط زیست به ازای خرید هر خودرو هیبریدی ۳۰ میلوین تومان یارانه می‌دهند، به همین دلیل هم بسیاری از رانندگان و شرکت‌ها اقدام به خرید چنین خودروهایی کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به بدهی ۶۰۰ میلیون تومانی تاکسیرانی به فرودگاه امام خمینی، گفت:‌چند روز پیش ۲۵۰ میلیون تومان از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی نیز قسطی شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مطهری امام
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی