Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:45:53 GMT

معلم تربیت‌بدنی البرزی، مشاور معاون وزیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۶۶۱۱

معلم تربیت‌بدنی البرزی، مشاور معاون وزیر شد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در پی انتخاب دو معلم تربیت‌بدنی خانم وآقا در میان معلمین نمونه کشوری از استان‌های البرز و سمنان، مهرزاد حمیدی به همراه حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی برای تجلیل از فریبا فلاح زیارانی معلم درس تربیت‌بدنی نمونه کشوری نظرآباد استان البرز، راهی این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ وی در مراسمی که به همین منظور در اداره کل آموزش و پرورش با حضور معلمین ورزش نظرآباد ترتیب داده شده بود، ضمن تبریک به فریبا فلاح زیارانی ، اظهارکرد: امسال از 32معلم نمونه کشوری 2معلم ورزش یکی در نظرآباد و دیگری در سمنان به عنوان نمونه انتخاب شدند که جای بسی خوشحالی است. این دو نفر نماینده 33هزار معلم ورزش سراسر کشور هستند.

حمیدی از اعطای حکم مشاور معاون تربیت‌بدنی به این دو معلم برگزیده خبر دادوگفت: اگر چه، هیچ‌ یک از دستورالعمل‌های ما بدون مشورت با معاونین محترم استان‌ها برای اجرایی شدن در مدارس ابلاغ نمی‌شود اما من از دوستان خواسته‌ام که در جلسات شورای معاونین کشوری از این به بعد این دو معلم ورزش نیزحضور پیداکنند، چراکه آنها درکف حیاط مدرسه هستند و می‌توانند به عنوان نماینده معلمین ورزش کشور در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های معاونت شرکت داشته باشند.

وی تاکیدکرد: معلمین درس تربیت‌بدنی، مراقبین سلامت و تمام کسانی که در مدارس مامور اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت هستند.

گفتنی است؛ در این مراسم از فریبا فلاح زیارانی مربی تربیت‌بدنی نمونه کشوری تجلیل و حکم مشاوره او به عنوان مشاور امور تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش توسط دکتر مهرزاد حمیدی اعطا شد و قرار شد تجلیل از جواد قاسمی روشناوند، معلم نمونه کشوری درس تربیت بدنی در استان سمنان انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی

  به گزارش ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر رادمنش با بیان اینکه در مکتب طب سنتی ایران چیدمان تغذیه بر اساس فصل، سن، محل زندگی و مزاج اشخاص متفاوت است، اما یکسری تدابیر عمومی نیز وجود دارد که رعایت آنها به حفظ سلامت همه افراد­ کمک می‌کند؛ تاکید کرد: پرهیز از پرخوری و درهم خوری یکی از اصول مهم تغذیه به شمار می‌آید، زیرا رعایت نکردن آن موجب تداخل و اختلال در هضم و ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. دکتر رادمنش همچنین داشتن نظم در ساعات غذا خوردن را یکی از مهمترین آداب تغذیه صحیح دانست و بر ایجاد فاصله کافی بین وعده شام و خوابیدن تاکید کرد. وی افزود: طب ایرانی، طب کلی نگر است و پزشکان متخصص طب ایرانی بر اساس شرایط هر فرد، دستورهای خاصی را به وی ارائه می‌دهند. در طب ایرانی پیشگیری از بیماری با رعایت اصول ششگانه حفظ سلامتی جز قوانین بنیادین می‌باشد. این اصول عبارتند از آب و هوا، تغذیه، حرکات بدنی، خواب و بیداری، نگهداری مواد لازم و دفع مواد زاید و حالات روحی و روانی که در این میان ورزش و تغذیه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این پزشک و متخصص طب ایرانی ادامه داد: ورزش اصولی، عامل مهمی برای حفظ سلامتی به شمار می‌رود و برای آن فواید زیادی ذکر شده است. به نظر برخی از حکما، چون ابن سینا، عامل ورزش در حفظ سلامتی، بر همه عوامل حتی تغذیه، تقدم دارد و برای اینکه از فعالیت‌های بدنی بیشترین فایده نصیب افراد شود، ورزش‌های متناسب با هر فرد پیشنهاد شده است. وی افزود: فعالیت بدنی منظم و متناسب با سن و شرایط جسمانی، فواید بی‌شماری برای سلامت جسم و روان دارد. تشویق اعضای خانواده به انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و ورزش‌های گروهی، متناسب با شرایط افراد خانواده می‌تواند روحیه نشاط و شادابی را در خانه حاکم کند. ­ وی در پایان گفت: با همدلی و همکاری خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌توانیم با ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی و متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی، جامعه‌ای سالم و پویا برای نسل‌های آینده بسازیم. هفته سلامت فرصتی مغتنم برای آغاز این حرکت ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش