Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:54:17 GMT

گریژمان در رادار منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۰۷۲۹

گریژمان در رادار منچستریونایتد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از تارنمای خبری دیلی میل، گزارش های منتشر شده در اسپانیا حاکی از آن است که آنتوان گریژمان تمایل خود را برای جدایی از اتلتیکو مادرید به این باشگاه اعلام کرده است.
این تصمیم موجب خرسندی خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد و اد وودوارد نایب رئیس اجرایی این باشگاه شده است.
مورینیو که در حال حاضر استراحت به سر می برد، فهرست بازیکنان مورد نظر خود را برای جذب شدن در فصل جدید به اطلاع وودوارد رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گریژمان بازیکن فرانسوی اتلتیکو مادرید در صدر فهرست خرید این سرمربی پرتغالی قرار دارد.
انتظار می رفت گریژمان مدت بیشتری در اتلتیکو بماند، اما به نظر می رسد او تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.
درصورتی که فیفا به اتلتلیکو اعلام کند که نمی تواند تابستان امسال بازیکن جدیدی را خریداری کند، انتقال گریژمان به اولدترافورد پیچیده تر خواهد شد.
روز پنجشنبه وضعیت لغو ممنوعیت نقل و انتقال دو ساله اتلتیکو اعلام خواهد شد. اولین سال ممنوعیت نقل و انتقالات باشگاه سپری شده و اگر درخواست باشگاه پذیرفته شده و زمان این ممنوعیت به نصف کاهش یابد، می توان تیم را تقویت کرد.
دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در صورتی با رفتن گریژمان موافقت می کند که باشگاه برای جبران آن بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.
نولیتو بازیکن منچسترسیتی، ساندرو رامیرز مهاجم مالاگا و ویتولو مهاجم سوییا همگی در رادار باشگاه اتلتیکو مادرید قرار دارند.
سیمئونه به خرید بزرگ در صورت رفتن گریژمان تاکید دارد. باشگاه احتمالا برای جذب دیه گو کاستا مهاجم چلسی اقدام خواهد کرد.
از طرف دیگر نمایندگان گریژمان در حال مذاکره با اتلتیکو در مورد تمدید قرارداد این بازیکن هستند. اتلتیکو خواهان ادامه حضور گریژمان در این باشگاه است.
گریژمان 26 ساله که در سال 2014 از رئال سوسیداد به اتلتیکو مادرید پیوست، برای تیم سیمئونه در فصل جاری در مسابقات لالیگا 16 گل زد.
گریژمان نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا را برای اتلتیکو به ارمغان آورد، ولی همراه این تیم فاتح سوپر جام اسپانیا و نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**1210**1584 مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم