Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت خواستار ورود دستگاه‌های قضائی به مفاسد مطرح شده در دانشگاه آزاد شد.

خبرگزاری تسنیم: دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت خواستار ورود دستگاه‌های قضائی به مفاسد مطرح شده در دانشگاه آزاد شد.

محمد حسین قائد شرف دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت، درباره تغییر و تحولات اخیر دانشگاه آزاد اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد اقدامات خوبی از طرف آقای ولایتی در دانشگاه آزاد بودیم تا یکی از مسائل اساسی دانشگاه آزاد که همان بحث فسادهای مالی و عدم شفافیت در وضعیت مالی دانشگاه آزاد است، بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از این اقدامات موثر از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد، تغییر آقای میرزاده بود. شائبه‌های فراوانی مبنی بر دخالت اطرافیان میرزاده در مسائل مختلف دانشگاه آزاد از جمله قراردادهای مالی دانشگاه آزاد مطرح بود که امیدواریم با تغییر صورت گرفته و ارسال مدارک موجود در این زمینه به دستگاه‌های قضایی شاهد حرکت موثر دانشگاه آزاد در اهداف علمی کشور باشیم.

این فعال دانشجویی افزود: ما به عنوان جنبش دانشجویی از آقای ولایتی انتظار داریم اقدامات اساسی خود را در همین مرحله نگه ندارند، بلکه با پیگیری‌های مستقیم در مراجع قضایی زمینه‌ساز صدور حکم قضایی برای کسانی باشند که دست به فساد در داخل دانشگاه آزاد زدند.

وی در همین زمینه گفت: کنار رفتن از پست‌های مدیریتی دانشگاه آزاد مسئله‌ای است که در اختیار هیئت امنای دانشگاه آزاد قرار دارد اما بحث اصلی که باید پیگیری شود، مبارزه با فساد از طریق دستگاه قضایی است تا افرادی که دچار فساد شدند به مجازات خود به صورت کامل و واقعی برسند. انتظار جدی از آقای ولایتی وجود دارد که در دستگاه قضا پیگیر فسادهای مطرح شده باشند.

قائد شرف افزود: با توجه به حجم جریانات مالی دانشگاه آزاد از دستگاه قضا هم انتظار می‌رود به صورت جدی به این قضیه ورود کند و به عنوان یکی از پرونده‌های کلان کشور موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات حسن خمینی درباره عزل میرزاده و انتساب نوریان گفت: فارغ از بحث‌هایی که امروز رخ می‌دهد پیرو اینکه موارد اساسنامه به چه شکلی در حال اجرا شدن هست یا نیست انتظار ما از کسانی که نام خمینی را به یدک می‌کشند این است که در صف اول مبارزه با فساد به خصوص فساد اقتصادی که امروز یکی از مشکلات اصلی کشور است، قرار داشته باشند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: به عنوان یک فعال دانشجویی از بیت معظم حضرت امام (ره) این انتظار را دارم که به مسئله مبارزه با مفسدین ورود کنند و به آقای ولایتی کمک کنند بساط فساد در این دانشگاه ریشه‌کن شود.

وی افزود: امروز عظم و اراده جدی در ساختار دانشگاه آزاد برای از بین بردن فساد ایجاد شده است، جا دارد همه به یاری دکتر ولایتی بشتابند و از اعلام مطالبی که فقط خوراک برای جریانات سیاسی تهیه می‌کند، خودداری کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا

انتشار تصاویری از اقدام پلیس آمریکا در برداشتن حجاب یک زن مسلمان به زور در حالی که در دانشگاه ایالتی آریزونا بازداشت شده، خشم مردمی را به دنبال داشت و شورای مسلمانان آمریکا خواستار تحقیقات کامل درباره آنچه که یک حادثه اسلام‌هراسی خوانده می‌شود، شده است.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی [CAIR-AZ] اقدامات پلیس را محکوم کرد و خواستار تحقیق در مورد این حادثه شد.

ابوسیف، مدیر اجرایی شورا در بیانیه‌ای گفت: قانون، آزادی عمل مذهبی را تضمین می‌کند. پلیس نمی‌تواند این حق را به حالت تعلیق درآورد. ما اقدامات گزارش شده پلیس را محکوم می‌کنیم و خواستار تحقیقات کامل در مورد این حادثه هستیم.

این فیلم در شبکه ایکس به طور گسترده پخش شده و واکنش شدیدی علیه پلیس را به دنبال داشته است.

این اولین بار نیست که پلیس با تجاوز به حقوق معترضان و دانشجویان به اعتراضات پاسخ می‌دهد. از زمانی که پلیس نیویورک تظاهرکنندگان را در دانشگاه کلمبیا در ۱۸ آوریل دستگیر کرد، تعداد بازداشت‌ها در سراسر کشور به ۱۰۰۰ نفر رسیده است. این بازداشت‌ها باعث شده است که دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا به تظاهرات حامی فلسطین بپیوندند و اردوگاه‌هایی را برای حمایت از غزه محاصره‌ شده برپا کنند.

دانشجویان خواستار آتش بس در غزه و قطع روابط دانشگاه با شرکت‌های حامی اسرائیل هستند. حوادث اسلام هراسی که از زمان شروع تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه در حال افزایش بوده است، چندان جدی گرفته نشده است. سازمان دهندگان تظاهرات اتهامات یهودی ستیزی را رد می‌کنند و استدلال می‌کنند که اقدامات آنها با هدف دولت صهیونیستی و پیگرد قانونی درگیری در غزه انجام می‌شود.  فیلم‌هایی از پلیس با تجهیزات ضدشورش که در کالج‌های مختلف احضار شده‌اند تا تظاهرات‌ها را خنثی کنند، در سراسر جهان مشاهده شده است که یادآور جنبش اعتراضی است که در طول جنگ ویتنام به راه افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز