Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@20:38:01 GMT

تقاطع غیر همسطح سه راه تقی آباد هم افتتاح شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۲۸۵۵

رویداد۲۴-علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مشخصات تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد را تشریح کرد.

وی با اشاره به انتقادات به پروژه‌های عمرانی شهر که از سوی برخی افراد مطرح می‌شود، گفت: خدا به ما انصاف عطا کند که انتقادات صریح و دلسوزانه داشته باشیم که ما نیز از این نوع انتقادات استقبال می‌کنیم، اما بین انتقاد و عداوت تفاوت زیادی وجود دارد و امیدوارم منصفانه به عملکردها نگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ویژگی‌های پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد با بیان اینکه تقاطع جاده ورامین – تهران با جاده تهران – امین‌آباد موسوم به سه راه تقی آباد از جمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که در بیشتر ساعات شبانه‌روز با ترافیک سنگین مواجه است، گفت: از سوی دیگر با اتصال بزرگراه امام علی (ع) به شبکه معابر موجود در منطقه 20، بار ترافیک سه راه تقی‌آباد در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال روند و به رشدی داشته است و احداث یک پل و همچنین یک زیرگذر در این تقاطع لازم بود به همین دلیل این پروژه در مدت زمان 28 ماه با رفع معارضات تاسیساتی تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

جاوید درخصوص مشخصات فنی پروژه گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال است که پل روگذر سازه‌ای با پایه بتونی و عرشه فلزی به طول 65 متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به 400 متر می‌رسد، عرض پل 12 متر بوده و از سه دهانه برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: عرض زیرگذر حدود 8 متر بوده و برای اجرای آن 155 حلقه شمع حفاری و بتون‌ریزی شده است و لازم به ذکر است که با اجرای این پروژه گردش‌های ترافیکی شمال به شرق برای دسترسی تهران به امین‌آباد و جنوب به شرق ورامین به بزرگراه امام علی (ع) نیز در محل تقاطع تامین شده است که این مساله سبب کاهش بار ترافیک در ساعت اوج تردد و همچنین کاهش زمان سفرهای درون شهری و برون شهری می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد