Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسئول سازمان بسيج شهرداري تهران ضمن تشريح برنامه هاي اين سازمان در مراسم بزرگداشت بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي، از آمادگي لازم براي استقبال از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج شهرداري تهران مهدي بابائي با تشريح برنامه هاي اين سازمان در مراسم بزرگداشت بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي اظهار داشت: به منظور ايجاد هماهنگي هاي لازم براي برگزاري بيست و هشتمين مراسم بزرگداشت امام(ره)، از هفته هاي گذشته، چندين جلسه و مانور توجيهي و آموزشي براي فرماندهان و معاونين بسيج شهرداري تهران برگزار شده است تا با هماهنگي و آمادگي کامل، برنامه هاي تنظيم شده اين سازمان هر چه منسجم تر انجام پذيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سازمان بسيج شهرداري تهران گفت: برخلاف سال‌هاي گذشته که مراسم از ساعت ٩ صبح تا 11 برگزار مي‌شد، امسال به‌دليل روزه‌دار بودن مردم و گرمي هوا عصر 14 خرداد در حرم امام(ره) برگزار مي‌شود.
بابائي افزود: با توجه به آن که در مراسم امسال قريب 250 هزار نفر از استان هايي نظير قم، البرز، اصفهان، مرکزي و سمنان حضور خواهند يافت، بسيج شهرداري تهران همانند سال هاي گذشته با عشق و ارادت به بنيانگذار کبير انقلاب مسئوليت راهنماي زائر را بر عهده خواهد داشت.
وي با بيان آنکه بسيج شهرداري تهران جهت راهنمايي و هدايت زائرين مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) تدابير ويژ ه اي در نظر گرفته است، ابراز داشت: به جهت خدمت رساني بيشتر به زائرين در اين مراسم، از ساعت 14 روز چهاردهم خرداد، بيش از 30 اکيپ گشت زني موتوري و بيش از 300 نفر از بسيجيان شهرداري تهران در بيش از 60 غرفه راهنماي زائر ماموريت هدايت و راهنمايي گمشدگان را عهده دار خواهند بود که اين غرفه ها و اکيپ هاي گشت زني تا ساعت 23 به ماموريت خود ادامه خواهند داد.
بابائي تصريح کرد: بسيج شهرداري تهران علاوه بر مأموريت راهنماي زائر، ماموريت توزيع بيش از 60 هزار بسته پذيرايي بين زائرين را نيز برعهده خواهد داشت و همزمان با اذان مغرب و زمان افطار، پنج حوزه بسيج شهرداري تهران در 5 عرصه پهنه حرم مطهر امام(ره) ماموريت پذيرايي در ايستگاه هاي صلواتي مستقر، اقدام به توزيع بسته ها خواهند کرد.
وي اکران 18 طرح با موضوع فرمايشات امام راحل(ره) در حوزه استکبار ستيزي و اقتصاد مقاومتي در محدوده حرم مطهر و سطح شهر تهران را از ديگر برنامه هاي سازمان بسيج شهرداري تهران در ايام ارتحال بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.
وي خاطر نشان کرد: حضرت امام يکي از شخصيت‌هاي بي‌نظير کشور ما، جهان و تاريخ اسلام است و بزرگداشت ايشان به منظور حفظ ارزش ها و باورهاي انقلاب اسلامي ايران بسيار حائز اهميت است و ما مفتخر هستيم که مجموع اين عمليات با حضور بيش از 500 نفر از بسيجيان شهرداري تهران صورت مي گيرد.
مسئول سازمان بسيج شهرداري تهران حضور در مراسم سالگرد بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي ايران را يک توفيق برشمرد و اذعان داشت: ما به آرمان هاي امام مديون و بدهکار هستيم و خدمت به زوار ايشان که به ما بسيجيان واگذار شده است، را يک توفيق الهي مي دانيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم