Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی الغدیر خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن همه ما دارد که باید مراسم باشکوهی به مناسبت سالگرد حضرت امام(ره) برگزار کنیم که ولایتمداری مردم استان را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) روز یکشنبه از ساعت 19 غروب در مصلی الغدیر برگزار می‌شود، این مراسم به‌صورت مردمی برگزار و پس از ایراد سخنرانی و مداحی افطار نیز بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که حدود چهار هزار نفر در این مراسم شرکت کنند که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هزینه تهیه افطار را تقبل کنند؛ هزینه‌ای که مدیران پرداخت می‌کنند نباید از پول بیت‌المال و اداره مربوطه باشد بلکه این هزینه باید از حساب شخصی مدیران تأمین شود.

وی بیان کرد: مجموعه استانداری لرستان برای برگزاری این مراسم 10 میلیون تومان تقبل می‌کند و مابقی هزینه‌ها نیز توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تأمین شود.

حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند این انقلاب بی‌نام و یاد امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست، ما در هر مقطعی از زمان که به سر می‌بریم باید یاد امام راحل را گرامی بداریم.

وی افزود: هرساله در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) کاروان‌هایی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شد ولی امسال با توجه به تقارن سالگرد امام(ره) و ماه رمضان اعزام کاروان انجام نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بابیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود عنوان کرد: برای اجرای مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در مرکز استان کمیته تغذیه بر عهده سپاه استان و کمیته برنامه‌ریزی متشکل از ستاد برگزاری نماز جمعه، شهرداری، آموزش‌وپرورش، صداوسیما، صنعت و معدن، سپاه، استانداری، هلال‌احمر، فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در غرب کابل در نخستین ساعات صبح امروز، مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) را برگزار کردند؛ این مراسم با حضور جمعیت گسترده‌ مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) برگزار گردید.

آیت الله حجت، از سخنرانان این مراسم معنوی گفت: مقام امامت نیاز به شناخت عمیق دارد و علما برای آگاهی بخشی به مردم در شناخت مقام و جایگاه امام تحقیق کنند.

امروز ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام جعفرصادق(ع) می‌باشد؛   امام جعفرصادق(ع) بیش از ۴ هزار شاگرد متخصص در بخش‌های مختلف علوم تربیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل