Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: در نشستی که باحضور نمایندگان کمیته های مختلف اربعین برگزار شد، کمیته بهداشت و درمان چند برنامه را برای فراهم نمودن زیرساخت ها مطرح کرد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان های مختلف اربعین و نیز نمایندگان اورژانس کشور برگزار شد، برنامه های مختلف زیرساخت اربعین ۹۶ مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سازمان اورژانس کشور نیز به منظور ارائه خدمات بهتر در حوزه بهداشت و درمان به زائران ابا عبداله الحسین(ع) موارد پیشنهادی را برای تسهیل خدمات دهی مطرح نمود.
دکتر کولیوند گفت: باتوجه به اهمیت امداد رسانی هوایی و سرعت امدادرسانی، ایجاد پد فرود بالگرد در پایانه مرز خسروی پیشنهاد گردیده است.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به گرمای هوا تصریح کرد: به جهت بالابردن سطح خدمات به زائران امام حسین(ع)، ساخت پایگاه ثابت خدمات بهداشت و درمان در مکان استقرار کانکس ها و چادرهای این حوزه نیز از موارد زیرساختی است.
وی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم اربعین و جمعیت و ازدحام کثیر زائران، ایجاد جاده ی اضظراری برای تردد خودروهای امدادی و عملیاتی از مهمترین درخواست های مطروحه بهداشت و درمان است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد