Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد تلفن های ثابت دایری تا پایان آذرماه پارسال را 30 میلیون و 504 هزار و 607 مورد اعلام کرده بود که نشان می دهد از آخر آذرماه تا پایان پارسال تعداد 2 هزار و 26 خط تلفن برمجموع خط های تلفن ثابت افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضریب نفوذ تلفن ثابت تا پایان پارسال و براساس جدیدترین گزارش دفتر برسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به 38.54 درصد رسیده، درحالی که این ضریب در آخر آذرماه پارسال 38.52 بوده است که نشان دهنده رشد دو درصدی ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور است.
آمارهای دفتر بررسی های اقتصادی گویای آن است که تعداد تلفن همگانی کشور تاپایان پارسال به 115 هزار و 764 دستگاه رسیده است درحالی که این آمار تا آخر آذرماه پارسال 121 هزار و 443 دستگاه بوده که نشان دهنده کم شدن استقبال مردم از دستگاه های تلفن همگانی به دلیل رشد فزاینده تلفن همراه است.
بر اساس گزارش دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی تا پایان پارسال به 49 هزار و 29 روستا رسیده درحالی که این آمار تا آخر آذرماه پارسال 49 هزار و 14 روستا بوده که نشان دهنده تلاش بی وقفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای گسترش تلفن ثابت به دور افتاده ترین نقاط کشور است.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بوده، در حالی که این میزان تا پایان آذرماه همان سال 9 میلیون و 318 هزار و 943 مشترک بوده است.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403