Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:48:21 GMT

علت تغییر رنگ آب رودخانه زاینده‌رود اصفهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۲۲۷۷

علت تغییر رنگ آب رودخانه زاینده‌رود اصفهان اعلام شد

اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان در خصوص تغییر رنگ آب رودخانه زاینده‌رود در شهرستان‌های مبارکه و لنجان اطلاعیه‌ای صادر کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارشصاحب نیوز؛ اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان در خصوص تغییر رنگ آب رودخانه زاینده‌رود در شهرستان‌های مبارکه و لنجان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به علت وقوع اشکال در سیستم یکی از تصفیه‌خانه‌های آب شرب در حاشیه زاینده‌رود در تاریخ دهم خرداد 1396 مقداری پساب و گل‌ولای مربوط به تصفیه‌خانه مذکور وارد رودخانه زاینده‌رود شده و رنگ آب رودخانه را تحت تأثیر قرار داده است.

محل ورود این پساب پایین‌تر از محل برداشت آب شرب اصفهان بوده و هیچ‌گونه نگرانی در خصوص آب شرب وجود ندارد.

با پیگیری انجام‌یافته ظرف مدت یک و نیم ساعت مشکل پمپاژ رفع و ورود پساب به رودخانه قطع‌شده است و در حال حاضر کیفیت آب رودخانه در محدوده شهرستان لنجان به حالت طبیعی نزدیک شده و به‌زودی رنگ آب رودخانه عادی خواهد شد.

با توجه به ترکیبات پساب خروجی از تصفیه‌خانه آب شرب، مصرف آب رودخانه در بخش کشاورزی ایرادی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شرنگ شیرابه در کام خزر