Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:51:34 GMT

ایستگاه سلامت در شوش دانیال(ع) راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۴۳۵۱

ایستگاه سلامت در شوش دانیال(ع) راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش گفت: ایستگاه سلامت و تحویل دوچرخه با همکاری شهرداری در شهر شوش و تحویل ۵۰ دوچرخه توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در شهر شوش راه‌اندازی می‌شود.

رشید هدایت خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشبه بازدید اخیر مدیر‌کلورزش و جوانان خوزستان به دعوت نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازدید‌های میدانی بیشتر مشکلات حوزه ورزش در شهرهای شوش، شاوور، حر، فتح‌المبین و شهرک بهرام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پنج خط تیراندازی توسط هیئت تیراندازی استان در شهر شوش راه‌اندازی می‌شود.این خطوط با اعتبارات اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان خوزستان تاسیس می‌شود.

هدایت‌خواه افزود: دو چمن مصنوعی با مشارکت شهرداری‌شوش و اداره‌کل ورزش‌و‌جوانان خوزستان در این شهرستان احداث می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان کرد: ایستگاه سلامت و تحویل دوچرخه با همکاری شهرداری در شهر شوش و تحویل 50 دوچرخه توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در شهر شوش راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیز تمامی سالن‌های چند منظوره شوش به کف‌پوش، ضربه‌گیر، روشنایی سیستم سرمایشی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان به تفاهم‌نامه‌ی بخشداری بعنوان مالک زمین برای حصارکشی زمین چمن فوتبال شهرک بهرام اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی زمین والیبال روباز و چمن مصنوعی شهرک بهرام با مشارکت دهیاری و اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود.

هدایت‌خواه گفت: تجهیز زمین چمن فوتبال شهرک‌بهرام به سرویس بهداشتی، رخت‌کن و استیج در دستور کار قرار گرفته و سالن کشتی شهرک بهرام با همکاری سپاه پاسداران برای ورزش کشتی و ورزش‌های رزمی راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: راه‌اندازی رختکن زمین‌های چمن شهر فتح‌المبین، تجهیز زمین‌ها به سرویس بهداشتی، حصارکشی و فنس زمین چمن در بخش فتح‌المبین از دیگر برنامه‌هایاداره ورزش و جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان به ساماندهی ورودی مجتمع ورزشی شهر حر اشاره نمود و افزود: بزودی اشتراک آب و برق این مجتمع رفع شده و مشکل روشنایی و حصارکشی زمین‌های ورزشی شهرحر رفع می‌شود.

وی گفت: استیج و رختکن برای زمین‌های چمن فوتبال شماره یک و دو شهر حر احداث می‌شود.

هدایت‌خواه به مشکلات شهر شاوور اشاره کرد و افزود: تجهیز سالن‌ چند منظوره شهر شاوور به کف‌پوش، ضربه‌گیر دیوارهای سالن، روشنایی، سیستم سرمایشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: نمایندگی مستقل ورزش و جوانان در بخش شاوور با مرکزیت شهر الوان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: تمام تیم‌های ورزشی نوجوانان و جوانان بخش شاوور به دست‌لباس، توپ‌ و تور تجهیز می‌شود.

انتهای‌‌پیام/

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • BRT کرج، خوب یا بد؟