Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید جلالی عزیزپور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به بازدهی مطلوب صندوق سرمایه گذاری گنجینه بانک شهر و اعتماد عموم مردم به خدمات آن طی 6 ماهه اخیر استقبال بی نظیری از این صندوق به عمل آمده است.پ

وی خبر داد: استقبال به گونه ای بوده که در پایان سال گذشته شعب بانک شهر خوزستان با جلب اعتماد مردم و اثبات خدمات منحصر به فرد بانکی موفق شدند که رتبه اول کشور را در جذب منابع و ارائه خدمات بانکی را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه داد: این موفقیت مرهون اعتماد مردم به خدمات این بانک است که الحمداله در سال جاری نیز این اعتماد بیش از پیش است.

جلالی در پایان تشریح کرد: در سال جاری نام صندوق سرمایه گذاری مذکور به علت عدم ارتباط و تشابه اسمی با یکی از موسسات مالی و اعتباری به صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر تغییر نام یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران