Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام 15 خرداد مهمترین قسمت خطبه های نماز جمعه امروز بود. حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن بااشاره به سالگردارتحال امام خمینی (ره) گفت: عدالت اجتماعی، استکبارستیزی، دفاع از محرومان و مستضعفان و آرمان‌های فلسطین و قدس شریف از مهمترین دغدغه‌های حضرت امام (ره) بود
************
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند با اشاره به راه اندازی چاه جدید آب آشامیدنی در این شهرستان از مردم خواست در مصرف آب بویژه در روزهای گرم سال بشدت صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


************
حجت الاسلام طالبی امام جمعه اقلید با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی گفت: امام نمونه بارزی از یک انسان شجاع، قاطع، ساده زیست و در عین حال با اعتماد و توکل به خدا بودند.
************
حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه مزایجان با اشاره به شهادت مرزبانان کشور گفت:
امنیت و آرامش مرزهای کشور مدیون و مرهون از خودگذشتگی، شجاعت و اخلاص این دلیرمردان است.
**********
حجت الاسلام شاهسونی امام جمعه موقت استهبان گفت: شاخصه اصلی خط امام محوریت اسلام ناب محمدی، نفی اسلام آمریکایی وحمایت از مستضعفان و استکبارستیزی است.
*********
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه فسا گفت:مسئولان بدانند راه پیشرفت کشور و مقابله با دشمنان ادامه راه امام راحل است و با اقتدار و عزت از حق مردم کشورمان در عرصه‌های مختلف دفاع کنند.
********
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی گفت:ایشان همواره به مسوولان تذکر می‌دادند که از مسیر پیشرفت و توسعه کشور و تحقق آرمان‌ها خارج نشوند.
*********
حجه الاسلام نورالدینی امام جمعه سده با قدردانی ازحضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ازمسئولان و شورای شهر سده خواست برای حل مشکلات و کمبودهای شهر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
*********
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان قیام خونین ۱۵ خرداد را به عنوان سرآغاز قیام مردم ایران علیه رژیم دست نشانده پهلوی دانست و گفت:: این قیام در نهایت پس از ۱۵ سال مقاومت و ایثار به نتیجه رسید.
***********
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی گفت: قاطعیت حضرت امام و دفاع از مظلومان موجب انزوای قدرتهای شیطانی در سراسر عالم شد.
*********
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات هم گفت: امام خمینی با درایت و بصیرت و موقعیت شناسی کم نظیر، توانست ملت مظلوم ایران را از دست طاغوت نجات دهد و نظام اسلامی را در کشور پایه گذاری کند.
*********
حجت الاسلام موسوی امام جمعه ایزدخواست به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: پرچمداری مردم در این روز سرآغازی برای حرکت انقلاب اسلامی شدکه در سال پنجاه و هفت به ثمر نشست.
*********
حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا گفت:قیام ۱۵ خردادسه رکن اساسی اسلام، امام و مردم داشت و براساس همین ارکان مستحکم وقوی بودکه پایه‌های حکومت ستم شاهی خشکانده شد.
*********
حجت الاسلام شاهچراغ امام جمعه گراش گفت: در ۱۵ خرداد ۴۲ با سخنرانی امام راحل چهره رژیم شاهنشاهی آشکارشد واین روشنگری امام و قیام مردم زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
*********
حجت الاسلام روحانی خطیب جمعه خفر با اشاره به سند آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو گفت:مسوولان باید مراقب توطئه دشمن در قالب این سند باشند، چون نتیجه اجرای آن پرورش نسلی بی هویت و وابسته خواهد بود.
*********
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد با اشاره به جنایت وحشیانه رژیم شاه در ۱۵ خرداد ۴۲ آن را نشانه‌ای از پلیدی و خوی استکباری این رژیم دانست وگفت خون شهدای این قیام باعث سقوط رژیم شد.
*********
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه با اشاره به قیام ۱۵ خرداد گفت: در این روز مردم با لبیک به ندای امام با هدف کوتاه کردن دست بیگانگان در کشور پا به میدان گذاشتند و حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند.
**********
حجت الاسلام حسینی امام جمعه قادرآباد به دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار همه توان و ثروت خود را برای یاری پیامبر مقابل دشمنان در طبق اخلاص گذاشت.
**********
حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه به فرارسیدن ایام اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت:: مسئولان فرهنگی تمام تلاش خود را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان به کار گیرند.
*********
حجت الاسلام خادم امام جمعه گویم به دیدار اخیر هنرمندان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان بیان هنرمندانه وقایع دفاع مقدس به نسل جوان را ارزشمند دانستند.
***********
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی اشاره کرد و گفت: قدرت رهبری و بصیرت بی نظیر امام و همراه شدن مردم با این مرد شجاع پیروزی انقلاب را رقم زد.
********
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد استکبارستیزی، التزام به اسلام ناب محمدی و دفاع از مظلومان و مستضعفان را از خصوصیات فکری و عملی امام راحل بیان کرد.
حجت الاسلام احمدی امام جمعه ارسنجان گفت: از جمله سیره و منش امام راحل این بود که آنچه را که تشخیص می‌دادند به صلاح مملکت است، دنبال و از هیچ قدرتی واهمه نداشتند.
***********
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد از مسوولان استان خواست هر چه سریعتر مشکلات کارخانه پتروشیمی این شهرستان را برطرف و کارگران بیکار شده آن را به کار برگردانند.
***********
حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به پایان دوران رقابت انتخاباتی و آغاز رفاقت‌ها گفت:باید همه از رییس جمهور منتخب حمایت و تلاش خود رابرای توسعه و پیشرفت کشور بکار گیرند.
*************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت گفت: دشمن قصد دارد با تحمیل سند ۲۰۳۰ در امور آموزش و پرورش کشور اختلال ایجاد کند و فرهنگ اسلامی کشور را به خطربیندازد.
************
آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز بااشاره به انتخاب آیت الله خامنه‌ای بعنوان رهبر انقلاب پس از رحلت امام، ایشان را یار و همراه همیشگی امام و بهترین فرد برای ادامه راه امام دانست.
***********
حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: ۱۵ خرداد منشا انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و پشتوانه مردم بودکه شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرد.
***********
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر گفت: پانزده خرداد نقطه عطفی درتاریخ به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت ارزشهای انسانی در طول تاریخ است.
************
حجه الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت: یکی از ویژه گی‌های قیام تاریخی ۱۵ خرداد این بود که مردم با تمام توان خواستار ریشه کنی ظلم و استقرار عدالت و صداقت در کشور بودند.
***********
حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان به سالروز ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت:امام خمینی در تمامی لحظات زندگی از یاد خدا غافل نبودند و تمامی اعمال و اهدافشان برای رضایت و خشنودی خدا بود.
*************
حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه شهرک گلستان شیراز حماسه‏ى پانزده خرداد را نقطه‏ى عطفى در تاریخ مبارزه‏ ملت قهرمان ایران برابر ظالمان دانست.
***********
حجت الاسلام موسوی خطیب جمعه آباده طشک گفت: در ماه رمضان باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و با حضور در محافل و مجالس قرآنی با کلام وحی بیشتر آشنا شد و از مستمندان نیز دستگیری کرد.
*******
حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین گفت: ازخصوصیات بارزامام خمینی سیاست همراه با معنویت و دیانت، اعتماد به مردم و نگاه عمیق به مسائل جهان بود و همواره به خدا توکل داشت.
********
حجت الاسلام عباسی امام جمعه‌ی خشت با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تمرین تقواست گفت: شهدا با تقوایی که داشتند برای حفظ نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند.
**********
حجت الاسلام لطفی امام جمعه موقت خنج گفت: موهبت‌های بزرگی که نصیب ملت ایران شده وعزت وبزرگی که بدست آمده، ثمره انقلاب، امام وشهدای عزیز است و باید قدردان آن‌ها باشیم.
**********
شیخ حسینی امام جمعه موقت اهل سنت خنج با بیان اینکه رهبری امام و پیروی مردم از ایشان زمینه ساز حماسه بی نظیر ۱۵ خرداد شد گفت: این قیام در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.
**********
حجه الاسلام شاکری امام جمعه مهرگفت : همانطور که امام خمینی فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است و همه باید توان و تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه کشور بکار گیرند.
********
حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر از مسوولان خواست مشکل بیکاری جوانان را برطرف کنند و از ظرفیت‌های شهرستان برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده کنند.
********
حجت الاسلام شهبازی امام جمعه ششده و قره بلاغ گفت: وحدت کلمه و وحدت صفوف ملت، رمز پیروزی انقلاب بودکه امام راحل این وحدت را برای ما به ارمغان آورد.
**********
حجه الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی گفت: توکل به خدا، رهبری امام خمینی و همراهی ملت با مقتدا و رهبرشان زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد که باید با حفظ اتحاد این مسیر ادامه یابد. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم