Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@17:48:10 GMT

یونسکو جهاد و شهادت را از مصادیق خشونت می‌داند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۶۸۶۱

یونسکو جهاد و شهادت را از مصادیق خشونت می‌داند

ضرغامی عنوان کرد: از مهم‌ترین اشکالات سند ۲۰۳۰ ، ایدئولوژی زدایی از نظام آموزشی است. آنان جهاد و شهادت را از مصادیق خشونت می‌دانند و به تدریج در ترویج مفهوم «شهروند جهانی» آن را به نسل‌های آینده تحمیل می‌کنند. به گزارش جهان نيوز، عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال تلگرامی اش با انتشار تصویر زیر نوشت: اینجا تپه نورالشهدا در کلک چال است و دوستان شورای معاونین سازمان در حال قرائت تابلوی زیارت شهدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفن شهداء گمنام در نقاط مختلف میهن عزیزمان کار ارزنده ای است .

شهدا بزرگترین سرمایه ما هستند و مایه برکت و امید و حیات جامعه.
زنده نگه داشتن یاد شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت هم مایه قوام ملک و ملت است و هم اماره ی درخشان بازدارندگی از طمع بیگانگان به آب و خاک این مملکت!

از مهم‌ترین اشکالات سند ۲۰۳۰ ، ایدئولوژی زدایی از نظام آموزشی است.
آنان جهاد و شهادت را از مصادیق خشونت می‌دانند و به تدریج در ترویج مفهوم شهروند جهانی آن را به نسلهای آینده تحمیل می‌کنند.

سند چهارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی نیز متاثر از همین نگاه به اصطلاح جهانی است. درحالی که شهادت لطیف ترین، زیباترین و متعالی ترین مفهوم انسانی است.

هر جا نشانی از شهید دیدید دست روی سینه بگذارید و با احترام بگویید السلام علیکم یا انصار دین الله! السلام علیکم یا انصار رسول الله!

حال خوبی پیدا میکنید! شهدا یاری مان می کنند. به آنان توسل کنیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام منتظری در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه های دینی و انقلاب است، گفت: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند، لذا در حال حاضر یکی از جلوه های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تاثیرگذار باشند و از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش آفرین باشند.

منتظری در پایان با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به رفح خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچ یک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و ان شاءالله به زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم