Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@04:33:30 GMT

نقش‌های منفی گریبان‌گیر بازیگر جوان شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۸۷۹۴

نقش‌های منفی گریبان‌گیر بازیگر جوان شد +عکس

مهران مدیری مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته میزبان نیما شاهرخ شاهی بازیگر جوان مجموعه‌های تلویزیونی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهران مدیری مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با پرداختن به موضوع سوءتفاهم میزبان نیما شاهرخ شاهی بازیگر جوان مجموعه‌های تلویزیونی شد.

نیما شاهرخ شاهی ضمن سلام به همه بینندگان از خوشحالی حضورش در برنامه «دورهمی» گفت و به رکورد بازی‌هایش در سریال و تله فیلم‌های تلویزیونی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تا به امروز بالای ۱۰۰ و یا ۱۱۰ کار انجام داده است، اظهار داشت: تا به امروز در بین این همه حجم کار، حدود ۴۰ تا ۵۰ مجموعه هنوز پخش نشده است و لزوما هر کدام‌شان هم که بازی کردم آثار خوبی نبوده است و دوست نداشتم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» افزود: از کاری پشیمان نشدم اما اگر به عقب برگردم شاید بعضی از پیشنهادهای بازی را قبول نکنم.

شاهرخ شاهی با اشاره به اینکه به اتفاق و با دعوت یکی از دوستانش به دفتر سامان مقدم وارد حرفه‌ بازیگری شده است، بیان کرد: روزی که به همراه دوستم به دفتر آقای مقدم رفتیم‌‌، از ما تست بازیگری گرفتند و اولین تجربه‌ام را با کارگردانی قوی سامان مقدم شروع کردم و در حرفه بازیگری تثبیت شدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تلخون»، به بازی در نقش‌های منفی اشاره کرد و از تأثیرگذاری این نوع بازی به روی مردم گفت و در مورد خاطره‌ای از یکی از هوادارانش در خصوص منفی بودن نقش‌هایش صحبت کرد.

در ادامه برنامه، مدیری به سفرهای شاهرخ شاهی به کشور پاریس و ترکیه اشاره کرد و در خصوص بمب‌گذاری در این دو کشور پرسید.

شاهرخ شاهی در این باره بیان کرد: هر دو مرتبه‌‌ای که به پاریس سفر کردم، در مناطق بمب‌گذاری بودم و شلوغی‌ها را از نزدیک دیدم و وقتی هم به ترکیه رفتم همین اتفاق رقم خورد و چون اینترنت‌ها همزمان قطع می‌شد، وقتی به هتل می‌رسیدم پیام‌ها و عمق انفجار و خبرهای تروریستی به من می‌رسید.

وی با بیان اینکه مجبورم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشم، درباره دلایل خود ابراز داشت: دوست ندارم حضوری در فضای مجازی داشته باشم، ولی در بعضی از مواقع برای رفع شایعات و یا اطلاع ‌سانی به مخاطبان مجبورم فعالیت کنم و متأسفانه فضای مسموم و آلوده‌اش بسیار اذیتم می‌کند و مانند بی‌نظمی در فرهنگ رانندگی برایم آزاردهنده است.

شاهرخ شاهی با بیان خاطره‌ای از مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم‌نامه فیلم سینمایی «پارک وی» را به موزه دورهمی اهدا کرد و از تحقق آرزو دیرینه و همبازی شدن با مهدی هاشمی گفت.

گفتی است؛ مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته برای چندمین بار از «سامان مقدم» کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی و «مهدی هاشمی» بازیگر سینما و تلویزیون برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند...
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت