Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر علی حنانه در گفت و گو با ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: شرکت صوتی فرانسوی کلاپسن مارکت که در زمینه تولیدات موسیقی دیجیتال الکترونیک کار می کند اخیرا یکی از آثار پدرم با نام «چشم دل» که در سال 1362 توسط شرکت غزلسرا تهیه شده را با همکاری خواهرزاده ام در نسخه دیجیتال منتشر کرده است. این تصنیف اشعاری از هاتف اصفهانی است و از امروز در قالب موسیقی الکترونیک در سراسر اروپا به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی حنانه تصریح کرد: پسر خواهرم سیروس گوبردین قصد دارد کار پدربزرگش را احیا کند و جان تازه ای به موسیقی ایرانی بدهد. این محصول به صورت سیدی دیجیتال در سایت اینترنتی invertre audio.com از امروز در فرانسه و کشورهای اروپایی به صورت اینترنتی قابل فروش است.
امیر علی حنانه تصریح کرد: نوه مرتضی حنانه در طی چند سفر به ایران و سوالاتی که درباره این اثر از خود من داشت با حمایت مالی این کمپانی فرانسوی اقدام به انتشار این اثر کرده،البته برای معرفی یک اثر راه راحتی را انتخاب کرده و راهی نیست که یک موزیسین برود ولی در نوع خود چیز بدی نیست و یکی از اثار پدرم به نام چشم دل را معرفی می کند.
وی افزود: توضیحات کامل این اثر در سایت invertre audio.com قرار دارد و در مورد مرتضی حنانه، اشعار هاتف اصفهانی توضیحاتی از زبان نوه مرتضی حنانه به همراه یک گرافیک نو و اروپایی پسند دارد و اشعاری از هاتف اصفهانی که چشم دل باز کن که آن بینی آنچه نادیدنی است آن بینی به همراه یک تصویر عاشورایی روی جلد سیدی کار شده است.
فرزند مرتضی حنانه خاطرنشان کرد: فراخوان انتشار این اثر از هفته پیش در این سایت انجام گرفته و امیدوارم در اینده کارهای اصلی پدرم با هماهنگی بیشتر من و نوه مرتضی حنانه انجام شود.


خبرنگار: بخشی پور/ انتشار سلیمی
502500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید