Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان و معلمان از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان و دانش‌آموزان، تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب، توانمندسازی مدرسه و ایجاد زمینه مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از‌جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش‌آموزان و معلمان در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در قالب سه گروه دانش‌آموزان، معلمان و دانشجو معلمان با هم به رقابت می‌پردازند.

خلاقانه بودن، متناسب بودن آثار با اهداف تعیین شده در برنامه‌های درسی، واگذار نکردن امتیاز آثار به ارگان‌های دولتی یا خصوصی و قابلیت نصب و اجرا بودن آثار ارسالی از جمله شرایط فنی و اختصاصی آثار تولیدی شرکت‌کننده در این جشنواره است.

ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار تا پانزدهم شهریورماه ادامه دارد و رقابت‌های مرحله کشوری با معرفی برگزیدگان نیمه دوم سال 96 برگزار می‌شود.

تولید درس‌‌ افزارهای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، متوسطه اول و پایه دهم، تولید اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، متوسطه اول و پایه دهم، تولید نرم‌افزارهای پرورشی و قرآنی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش،‌ تولید نرم‌افزارها در حوزه تربیت‌بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تولید نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی آموزشی با تاکید بر مفاهیم کتاب‌های درسی، محورهای تعیین شده برای این جشنواره است.

محور‌های تولید محتوای الکترونیک برای مدارس استثنایی از طریق سامانه رشد و سامانه سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در فراخوان به شبکه ملی مدارس ایران رشد به نشانی http://roshd.ir مراجعه کنند.

دریافت: بخشی پور/ انتشار سلیمی

500

502500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور در دبیرستانهای پسرانه و دخترانه مزین به نام شهید مطهری در یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف عالیقدر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد. ایشان مورد تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

جلال رحیمی، در جمع دانش آموزان دبیرستانهای وابسته به موسسه عالی شهید مطهری,، ضمن تبریک روز معلم گفت: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی درجامعه هستند.

رحیمی با بیان اینکه منشا هر تحولی در جامعه معلمان هستند گفت: هفته معلم فرصت مناسبی است تا آحاد جامعه قدردان معلمان باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز دختر به دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج گفت: دختر از نعمتهای ارزشمند الهی است که در ساختار نظام اسلامی در عرصه های مختلف. نقش موثر و تاثیرگذاری دارند 

همچنین فرماندار بویراحمد نیز با حضور در دبستان فرزانگان یاسوج در فضایی صمیمی با معلمان دیدار و گفتگو کرد.

 شهرام مهدوی مطلق با تبریک هفته معلم ، شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و بیان کرد: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی خطاب به معلمان و دانش آموزان نبز گفت : آثار شهید مطهری آثار بسیار رزشمندی هستند که مطالعه آنها بسیار مفید خواهد بود.

در آین آیین فرماندار بویراحمد با اهدء شاخه گل از معلمان این دبستان تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری