Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حامد افشاریان بعد از ظهر امروز در آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد جامع شهر نور، اظهار کرد: ملت ایران و عاشقان خمینی کبیر در روز تشییع، بهترین و زیباترین وداع تاریخ را ساختند ولی پس از او سوختند، زیرا ایشان محبوب دل‌های همه بود و با رفتنش وطن هم غریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفر آسمانی امام(ره) معادلات زندگی زمینی همه ما را بر هم زد و تاکنون ما را متأثر کرد و بر زندگی ما تأثیر گذاشته است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امام(ره) گنج تاریخ معاصر است که باید قدردان آن باشیم، آیا ما قدردان حکومت شیعی و ولایی او هستیم، حکومت اسلامی ما، میراث گرانبهای حضرت امام(ره) است نکند ما مانند آن مرد میراثی باشیم که قدر این میراث گرانبها را ندانیم و تنها میراث‌خوار باشیم.

افشاریان ادامه داد: ابعاد شخصیتی امام راحل همچنان ناشناخته است و سال‌ها زمان لازم است تا ابعاد پیدا و پنهان این شخصیت الهی برای ما شناخته شود و ابعاد خفی و جلی بزرگی و عظمت آن حضرت خود را نشان دهد.

وی افزود: امام یک فقیه اصولی درجه یک، جامع معقول و منقول بود و عرفانش منبعث از قرآن، نهج‌البلاغه و سیره عملی پیغمبران و ائمه اطهار بود.

افشاریان با اشاره به اینکه شناخت ابعاد وجودی حضرت امام نیاز کار زیاد و تدبر است، اظهار کرد: ما باید قدردان ولایت فقیه میراث امام راحل باشیم تا بتوانیم بخشی از این شخصیت را درک کنیم.

وی در پایان گفت: جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند اخلاق، عرفان و دیانت است که امام راحل برای ما آوردند و ما هر چه از امام فاصله می‌گیریم خود و خانواده ما دچار مشکلات می‌شویم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است