Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنی سندرز سناتور دموکرات از تصمیم ترامپ برای خروج از پیمان آب و هوایی پاریس انتقاد کرد.

برنی سندرز سناتور دموکرات و نامزد سابق ریاست جمهور آمریکا در اظهاراتی درباره تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافقنامه آب و هوایی پاریس گفت تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای خروج از توافقنامه پاریس درباره تغییرات اقلیمی تصمیمی کوته بینانه و بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی گفت که تغییرات آب و هوایی حقه و کلک است، او کاملا اشتباه می کرد. شما و من می دانیم که تغییرات آب و هوایی واقعی است و نتیجه فعالیتهای انسانی است. تغییرات آب و هوایی همین حالا زیان و آسیبهای ویرانگری در سراسر آمریکا و سراسر جهان دارد. من معتقدم اینکه آمریکا از توافقنامه پاریس خارج شود، نه فقط به لحاظ تغییرات اقلیمی کشورهای سراسر جهان را به خطر می اندازد، بلکه کناره گیری آمریکا از رهبری جهان در بسیاری از حوزه هاست. بنابراین من می خواهم به شما اطمینان خاطر دهم و بگویم که نیاز به مبارزه با تغییرات اقلیمی ، نمونه ای بسیار روشن از نیاز به توافقنامه ای بین المللی است و اینکه چرا توافقنامه پاریس تا این حد مهم است.

سندرز افزود: واقعیت این است که انگلیس به تنهایی نمی تواند گرم شدن زمین یا سیلها یا خشکسالی ها یا موج گرما یا افزایش سطح دریاها یا اسیدی شدن اقیانوسها را که از پیامدهای تغییرات آب و هوایی است ، متوقف کند. انگلیس نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد، چین نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد، آلمان نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد، آمریکا هم نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد. این بحرانی است که نیاز به همکاری بین المللی دارد. اگر قرار است برای کودکان و نوه هایمان سیاره ای به ارث بگذاریم که سالم و قابل سکونت باشد، نیاز است با همکاری یکدیگر این بحران را حل کنیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان