Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@00:07:07 GMT

فیلم منتشر شده جلسه تپه‌های عباس آباد غیر منصفانه است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۰۳۶۲

چندی پیش فیلمی در رسانه های مجازی منتشر شده بود که ادعا کرده بود "چمران پس از 12 سال حمایت از قالیباف، به فجایع تهران درباره فروش اراضی عباس‌آباد و پل صدر اعتراف کرد"

سایت های وابسته به شورای عالی معماری و شهرسازی دست به دامان دروغ و مونتاژ شدند

فیلم منتشر شده جلسه تپه های عباس آباد، کاملا گزینشی و غیر منصفانه است

ساختمان ها در تپه های عباس آباد شامل وزارتخانه، استانداری، اداره و بانک می باشند همه دولتی اند

چندی پیش فیلمی در رسانه های مجازی منتشر شده بود که ادعا کرده بود "چمران پس از 12 سال حمایت از قالیباف، به فجایع تهران درباره فروش اراضی عباس‌آباد و پل صدر اعتراف کرد"

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در اطلاعی مطرح کرد:

متاسفانه از بحث مفصلی که مهندس چمران در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح ساخته ، فیلمی مونتاژ شده و گزینشی در یکی از سایت های وابسته به شورای عالی معماری و شهرسازی منتشر شده است که کاملا غیر منصفانه و دور از اخلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یک بحث تخصصی که توسط مهندس چمران راهها و حالات مختلف برخورد با عباس آباد توضیح داده شده ،به صورت گزینشی و بدون آنکه به مخاطب پیامی داده شود، قسمت هایی از فیلم انتخاب و سخنان اصلی که اعتراض به ساخت ساختمان بلندمرتبه بانک مرکزی و عدم جلوگیری شورای عالی معماری و شهرسازی از این تخلف است حذف، و سخنان جناب وزیر نیز بدون آنکه پاسخی داده باشد ، پخش می‏گردد.

در این جلسه بحث اصلی بر سر آنست که T.O.D و بانک مرکزی نباید ساخته شود. در صورتی که سال قبل با نامه شورای اسلامی شهر تهران ، یعنی قبل از ورود شورای عالی شهرسازی به این موضوع، T.O.D متوقف و اصلا ساخته نشده است . و در جلسه مذکور تازه یک مشاور، طرح خود را برای اعضاء ارائه کرد که با مخالفت مهندس چمران با ساخت آن مواجه شد.

اعتراض بعدی چمران در این جلسه به ساختمان بانک مرکزی است که شورای عالی با مسامحه و بدون پرداختن به این موضوع از کنار آن گذشت.

متاسفانه در فیلم این موضع گیری های علمی و منطقی، توسط جناب وزیر با مسائل شهر تهران و سایر پروژه های خاص با طنز و شعر در هم آمیخته می شود و همه این مباحث را تقطیع کرده و با زیر نویسی تبلیغاتی علیه شهردار و با بکار بردن الفاظی فاجعه آمیز موضوع را کاملاً تبلیغاتی و انتخاباتی کرده اند که این خلاف و دون شأن و جایگاه یک نهاد رسمی کشور مانند شورایعالی شهرسازی و معماری است.

به هر حال موضوع عباس آباد و تبدیل تپه های آن به فضایی زیبا و مفرح به رغم چند مورد ساختمانهایی که در آنجا نمی بایست ساخته میشد بحث مهمی است که در آینده مفصل به آن پرداخته خواهد شد، و این ساختمانهای بیجا که شامل وزارتخانه، استانداری، اداره و بانک می باشند همه دولتی اند.

متاسفانه هم اکنون فضای سبز عباس آباد را به انبوهی از پارکینگ های اتومبیل تبدیل کرده اند. بنابراین بحث اصلی این موضوع است که عده ایی می خواهند در فضای انتخاباتی جامعه،این قانون شکنی ها و مسامحه ها را وارونه جلوه دهند .

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان