Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش خیران در احداث مدارس و کارهای عام المنفعه بسیار قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله عبدالهی عصر امروز یک شنبه در مراسمی که برای دانش آموزان و معلمان توسط خیر مدرسه ساز در شهرستان اهر افطاری داده می شد، اظهار داشت: خیران مدرسه ساز در اهر کارهای ارزشمند زیادی انجام داده اند که جای قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش خیران در احداث مدارس و کارهای عام المنفعه را بسیار قابل توجه دانست و گفت: باید توجه ویژه ای به توسعه مدارس و همچنین تجهیز آنها داشته باشیم.

عبدالهی گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند لازم است در کنار درس از تربیت آنها نیز غافل نشد.

ضرورت تأمین امکانات مورد نیاز مدارس

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: خوشبختانه در سال های اخیر مدارس موجود و یا مدارس جدید توسط خیران نوسازی و یا احداث شده است.

سید محمد عابدی افزود: در کنار احداث مدارس، تأمین امکانات مورد نیاز مدارس نیز برای ارایه آموزش از لحاظ کمی و کیفی از اولویت های دیگر است.

گفتنی است میر رحیم سیدی که خود به عنوان خیر مدرسه ساز است، برای معلمان و دانش آموزان مدرسه احداثی خود در یک فضای معنوی افطاری داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی