Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@11:48:27 GMT

یک گردشگر در آبشار افرینه پلدختر غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۶۷۹۵

صراط: ۱ نفر گردشگر به‌دلیل عدم‌آشنایی به فنون شنا در آبشار روستای افرینه شهرستان پلدختر غرق شد.

علی سلطانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: دو نفر گردشگر به‌دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آبشار روستای افرینه شهرستان پلدختر غرق شدند. این دو گردشگر به‌نام‌های محمدرضا اجاق‌پور 35ساله و بهنام درویش اهل تهران عصر شنبه در آبشار روستای افرینه از توابع شهرستان پلدختر غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهیاری روستای افرینه پلدختر عنوان کرد: اهالی روستا با مشاهده غرق‌شدن آن‌ها بلافاصله به کمک آن‌ها شتافته و پیکر آنها را از آب بیرون کشیدند. اهالی روستا پس از انجام کمک‌های اولیه و دادن تنفس مصنوعی به این دو گردشگر موفق به نجات جان یکی از آنها به‌نام بهنام درویش از مرگ حتمی شدند.

سلطانپور بیان کرد: تلاش اهالی افرینه برای نجات محمدرضا اجاق‌پور یکی دیگر از گردشگران بدون نتیجه ماند و سرانجام جان باخت و جسد این گردشگر توسط اورژانس 115 به سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: عدم نصب تابلوی شنا ممنوع و علایم هشداردهنده در محل آبشار سبب به خطر افتادن جان بازدیدکنندگان و گردشگران می‌شود، جا دارد مسئولان ذی‌ربط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار