Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) شامگاه یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامیبا اشاره به حادثه ۱۵ خرداد گفت: داستان ۱۵ خرداد در نتیجه کاپیتالاسیون غرب بود و باعث خفت اسلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص این قانون غربی گفت: با توجه به فرمایشات ایشانعزت بچه مسلمان حتی از عزت کعبه بالاتر است و مسلمان باید عزیز باشد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل برای همین اصل یعنی عزت مسلمان ماجرای ۱۵ خرداد را راه انداختند.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل مبنی بر تبعیت از ولایت فقیه گفت: ایشان عمر خود را در نجف اشرف برای تبیین همین اصل ولایت فقیه گذاشتند.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: وقت عزت بچه مسلمان آنقدر بالاست، عزت اسلام بالاتر است. و بسیاری از جوانان ما فدای حفظ اسلام و عزت اسلام شدند.

وی افزود: امام راحل حتی بیرون را هم تسخیرکرد و بسیاری از کشورهای غربی، اروپایی و آمریکایی تحت سیطره فکر امام راحل قرار گرفتند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیاری از ملت های غربی و شرقی حتی ایران را نمی شناختند و نمی دانستند ایران در کجای نقشه جغرافیایی قرار دارد، اما زمانی که نام امام خمینی(ره) خصوصا برای فرانسویان می آمد، به اصل ماجرا پی می بردند.

وی بار دیگر اشاره ای به قیام امام(ره) در ۱۵ خرداد داشت و گفت: وقتی که حرفی حق باشد، حتی در آنسوی جهان نیز شنوندگان آن را می پذیرند.

حجت الاسلام آقا تهرانی، امام راحل را مردی الهی دانست که رضای خدا برای او مهم بود و تمام زندگیش نشات گرفته از حضور خداو تمام اعمال و رفتارش برای خدا و رضای او بود.

وی با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان و هدایای عربستان به رئیس جمهور آمریکا گفت: ما نباید فکر کنیم سعادت ما در ارتباط با آمریکا وآمریکایی شدن است، ما باید روی پای خود بایستیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان یادآوری و تاکید کرد: اگر نقصی در جمهوری اسلامی وجود دارد در نتیجه عملکرد در داخل بودهو در داخل نیز قابل حل است.لذا باید به خود متکی بود و ببینیم ولایت فقیه چه می گوید و بر اساس آن عمل کنیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم قاریان ممتاز کشوری به قرائت قرآن پرداختند و مداحان اهل بیت نیز در سوگ امام (ره) مرثیه سرایی کردند.

همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله علما، حاضرین افطار را میهمان سفره امام (ره) خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین