Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@05:25:44 GMT

نیرنگ «کمدی» عربستان علیه شیعیان این کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۸۵۶۱

نیرنگ «کمدی» عربستان علیه شیعیان این کشور

به گزارش پارس نیوز،

در حالی که منطقه العوامیه تحت محاصره قرار دارد، سریال های تلویزیونی هم به کمک آل سعود آمده اند. هبه العبدالله گزارشگر این شبکه در این باره گفت: شبکه mbc عربستان، سومین قسمت از سریال کمدی سِلفی را السوسه نامگذاری کرد.

این سریال نه فقط از آن جهت که کمدی است بلکه به علت همخوانی داشتن با بیانیه اخیر وزارت کشور عربستان در مورد قطیف، بسیار سؤال برانگیز و جنجالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در حالی پخش شده است که نیروهای امنیتی سعودی العوامیه را تحت محاصره قرار داده و از حدود یک ماه قبل حملاتی را به ساکنان آن انجام داده اند.

نویسنده و کارگردان این سریال، مردم شرق عربستان را افرادی توطئه گر و وابسته به خارج نشان داده و از سوی دیگر مدعی شده است که نیروهای امنیتی آل سعود برای جان و مال مردم حرمت قائل هستند و این در حالی است که اوضاع مناطق شرقی عربستان در این روزها کاملا عکس این ادعا را ثابت می کند. این سریال با سرپوش گذاشتن بر کشتار و بازداشت ها و شکنجه جوانان شرق عربستان سعی کرده است این موضوع را به بینندگان القا کند که نیروهای امنیتی در شرایطی مبهم کشته شده اند و جوانان مناطق شرقی به دستور خارجی ها نیروهای امنیتی را به قتل میرسانند.

در پایان این سریال چنین مطلبی درج شده است: فتنه ناکام ماند و عاملان آن بازداشت شدند. جعفر الجعفری هم به ایران گریخت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور