Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:14:12 GMT

کریمی: نمایش خوب و موفقی برابر مونته‌نگرو داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۲۶۰۱

کریمی: نمایش خوب و موفقی برابر مونته‌نگرو داشتیم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: بازی برابر مونته نگرو که در اروپا از جایگاه بالایی برخوردار است، تجربه خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کریمی گفت: مسابقه بسیار خوبی برای ما مقابل یک تیم خیلی خوب بود چرا که مونته نگرو در مرحله انتخابی جام جهانی در اروپا در جایگاه بسیار خوبی (در گروه خود) قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرصت را داشتیم که بازیکنان جدیدی را آزمایش کنیم. به عقیده من نمایش خوب و آزمون موفقی را پشت سر گذاشتیم.

وی در خصوص کیفیت تیم حریف یادآور شد: برای ما بسیار خوب است که مقابل این حریفان قرار بگیریم و در طول مسابقه تا این حد تحت فشار باشیم. مصاف با مونته نگرو باعث شد سطح کیفیت و بازیکنان بالا رود و موجب رقابت بیشتر ما می‌شود.

کریمی در پایان درباره مسابقه با ازبکستان خاطرنشان کرد: اکنون 7 روز جهت بازیابی (ریکاوری) و آمادگی برای مسابقه با ازبکستان فرصت داریم. این مسابقه سال برای ما خواهد شد. این فرصت را خواهیم داشت تا با حمایت هواداران مان به میدان برویم. این پیام را به آنها می‌فرستم که ما روی حمایت آنها در استادیوم حساب می‌کنیم به سبب آنکه وقتی با هم هستیم، قوی‌تریم.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!