Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ارتباط نامشروع 30 افسر پلیس شهر " اکلند " آمریکا با یک دختر نوجوان موجب رسوایی دیگری برای پلیس این کشور شده است. بنا به ادعای " جاسمین آبوس لین " 19 ساله، وی هنگامی که زیر سن قانونی 18 سال بوده این افسران پلیس با او رابطه نامشروع داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته وی تنها 3 افسر بعد از رابطه نامشروع به وی پول پرداخت کرده بودند.
وی که خود دختر یک زن پلیس است در خیابان خود را با اسم مستعار " سلسته گاپ " معرفی می کرد. این دختر می گوید برخی از این ماموران پلیس وی را تشویق به ادامه این کار می کردند و حتی روش جذب مشتری را به او آموزش می دادند!

در میان این افسران تنها یک نفر به عمل خود اعتراف کرده است. افسر " دان بلک " با اعتراف به داشتن ارتباط نامشروع با این دختر گفت که برای وی ناهار و مشروب تهیه کرده است. برای 7 تن از این افسران، مجازات اعمال جنایی در نظر گرفته شده و تعدادی دیگر نیز از کار اخراج شده اند. بنا به گزارش دیلی میل، دادگاهی در کالیفرنیا در جلسه پایانی رسیدگی به این پرونده، حکم به پرداخت غرامت 989 هزار دلاری به این دختر داده است.گفتنی است؛ مادر جاسمین که در مرکز پلیس اکلند مشغول بکار است در خصوص این رسوایی سکوت اختیار کرده است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید