Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک کشاورزی در اجلاس بین المللی کمیته اجرایی آپراکا در چین گفت: کاهش فقر و افزایش دسترسى گروه هاى فقیر به اعتبارات ، در کانون سیاست‌هاى اقتصادى و اجتماعى دولت ایران قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم افتتاح شصت و هشتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا و همایش بین المللی خدمات مالی و فقرزدایی، در شهر پکن پایتخت کشور چین، گفت : کاهش فقر و افزایش دسترسى گروه هاى فقیر به اعتبارات ، در کانون سیاست هاى اقتصادى و اجتماعى دولت ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهیدزاده ضمن حضور در این اجلاس، طی سخنانی در نشست سیاست منطقه ای با عنوان فقرزدایی و خدمات مالی با تاکید بر این نکته که کاهش فقر و افزایش دسترسى گروه هاى فقیر به اعتبارات ، در کانون سیاست هاى اقتصادى و اجتماعى دولت ایران قرار دارد، به تشریح طرح های فقرزدایی بانک کشاورزی و اهمیت این مساله برای دولت ایران پرداخت.

بر اساس این گزارش سخنرانی مدیرعامل بانک کشاورزی مورد استقبال چشمگیر مسئولان بانک توسعه کشاورزی چین ، اتحادیه آپراکا و حاضران قرار گرفت و به اصرار شرکت کنندگان، بخش پرسش و پاسخ در جلسه اصلی برگزار و سوالات متعددی درباره روش های نظارت بر تامین مالی خرد، تسهیلات های ویژه زنان، تعداد تسهیلات گیرندگان، روش های اطمینان از مصرف تسهیلات با اهداف کشاورزی مطرح شد.

این گزارش می افزاید ؛ درشصت و هشتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا و همایش بین المللی خدمات مالی و فقرزدایی که با حضور نمایندگان کشورهای عضو، از روز16خرداد آغاز شده است وتا روز 17خرداد در شهر پکن کشور چین ادامه خواهد داشت، روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، مدیرعامل این بانک را همراهی می کند.

شایان ذکر است بانک کشاورزی ، سال 1394 و در گیرودار واکنش های نامطلوب جوامع بین المللی نسبت به ایران و فضای اولیه حاکم بر شرایط پسابرجام ، شصت و ششمین اجلاس بین المللی کمیته اجرایی اتحادیه اعتبارات روستایی و کشاورزی « آپراکا » و همایش بین المللی توانمندسازی زنان و توسعه پایدار را با حضور بیش از 54 مهمان خارجی به شکل شایسته و بی سابقه ای برگزار کرد وبا هدف تشریک مساعی و اشتراک تجربیات در سطح بین المللی و با تکیه بر ظرفیت های داخلی خود ، میزبانی شایسته ای از نمایندگان کشورهای خارجی به عمل آورد و نمایش قدرتمندی از توانمندی، مهمان نوازی، امنیت و چهره مثبتی از کشور ارائه داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • شکار عکس جنجالی از زن بی‌حجاب در حین سخنرانی رئیسی
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا