Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید هراتی سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون در شهرستان های رودان، حاجی آباد و ناحیه 2 بندرعباس عملیات نصب ایزوگام مدارس با سرعت انجام می شود و در سایر مناطق نیز مدیران مدارس اقدامات لازم را انجام داده اند.
وی بیان داشت: در شهرستان های سیریک، بندرخمیر و بخش های شهاب و سندرک براساس نیاز ایزوگام تحویل مناطق شده و این اداره کل مشکلی در جهت تحویل رایگان ایزوگام به مناطق را ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان اظهارکرد: د قانون بودجه سال 96، دولت پیش بینی لازم برای ساماندهی مدارس فرسوده و غیراستاندارد انجام داده و باتوجه به اینکه مدارس غیراستاندارد در شرق و مرکز استان بیشتر است ، براساس درخواست مدیران آموزش و پرورش توزیع ایزوگام به این مناطق صورت گرفته است.
هراتی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان پس از بارندگی های روزهای پایانی سال و خساراتی که به مدارس غیراستاندارد استان وارد شد، با برگزاری مناقصه قرارداد ایزوگام را منعقد کرد و از سوی دیگر از ادارات آموزش و پرورش خواسته شد نیازهای خود را اعلام، که بر مبنای آن توزیع ایزوگام صورت گیرد.
وی یاد آور شد: براساس بند (ه ) ماده واحده قانون بودجه سال 1395وزارت نفت موظف شد قیر را دراختیار وزارتخانه های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش وپرورش (نوسازی مدارس )، وزارت کشور (شهرداری ها و دهیاری ها) و بنیاد مسکن جهت توسعه فعالیت های عمرانی در زمینه راه، راه روستایی و مدارس و غیره قرار دهد
وی خاطرنشان کرد: ازمیزان یاد شده ، سه درصد به سازمان نوسازی مدارس تعلق گرفت و از این مقداربه ارزش20 میلیارد ریال به نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.
تاکنون 900 کلاس درس غیر استاندارد در هرمزگان بازسازی و مقاوم سازی شده است و هنوز یکهزار و 600 کلاس درس تخریبی نیازمند بازسازی و نوسازی در استان وجود دارد که برای اینکار به 240 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد