Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،فرامرز اسدپور رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران گفت: 9 مرکز درمانگاه فرهنگیان در مازندران در مجموع در سال 1395 به بیش از 598 هزار نفر از مراجعان فرهنگی و غیر فرهنگی ارائه خدمت کردند.

وی افزود: در حال حاضر 10 درمانگاه فرهنگیان در استان فعالیت دارد که از این تعداد 9 درمانگاه به ‌صورت تمام‌ وقت و یک درمانگاه به ‌صورت نیمه ‌وقت در شیرگاه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدپور گفت: درمانگاه فرهنگیان در شهرستان‌ های ساری، بهشهر، قائم ‌شهر، نکا، بابل، بابلسر، چالوس، آمل و تنکابن فعالیت دارد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تخفیف مبالغ در این درمانگاه ها افزود: چیزی در حدود 26 میلیارد ریال در مجموع در سال 95 تخفیف به کل مراجعان در مراکز درمانی فرهنگیان استان اعطا شد.

اسدپور گفت: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در استان این طرح در درمانگاه فرهنگیان فعال است.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح اسکان تابستانه بحث درمان مسافران در درمانگاه‌ های فرهنگیان پیگیری می ‌شود و در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد.

اسدپور گفت: در درمانگاه فرهنگیان خدماتی از جمله ویزیت، چشم پزشکی، تخصص داخلی، سونوگرافی، اکو، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تزریقات و دارو ارائه می ‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز