Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خواننده موسيقي پاپ دهه 70 با اشاره به شرايط کنوني موسيقي، از علاقه مردم به موسيقي ويدئو نسبت به موسيقي سخن گفت.

امير چرم‌گر خواننده موسيقي پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان گفت: فعاليتم در عرصه موسيقي را از سال 1378 يا 1379 آغاز کردم و به همين جهت در رده قديمي‌هاي موسيقي پاپ محسوب مي‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وي ادامه داد: بنده تا سال 1386 با تلويزيون همکاري داشتم، اما پس از آن فعاليتم کمتر شد، اما تصميم گرفتم امسال دوباره فعاليت‌هاي موسيقايي خود را از سر بگيرم.


چرم‌گر تصريح کرد: بنده يک اثري براي جام جهاني 2006 ساخته بودم که چندي پيش اين قطعه را در شبکه دو سيما اجرا کردم.


وي افزود: همچنين قطعه‌اي قديمي با عنوان "صبح اميد" دارم که حدود 15 سال است از شبکه‌هاي مختلفي همچون راديو آوا پخش مي‌شود.


اين خواننده موسيقي پاپ توضيح داد: سال 1380 آلبومي توليد کردم که شامل 10 قطعه بود و "بعد از تو" نام داشت که مباني طراحي‌هاي اين آلبوم از سعيد دبيري بود و آهنگسازي قطعه‌ها را نيز خودم همراه با فردين خلعتبري و پدرام کشتکار انجام داده بوديم و از آن دسته از آلبوم‌هايي بود که با استقبال خوبي از سوي مخاطبان رو به رو شد.


وي يادآور شد: در زماني که ما به عنوان نخستين فعالان عرصه موسيقي پاپ فعاليت خود را آغاز کرديم ضربه زيادي خورديم ودچار يکسري مشکلات هم شديم.


چرم‌گر تصريح کرد: در شرايط کنوني کليت فعاليت در عرصه موسيقي تغيير کرده و هيچ خواننده‌اي به طور مستقل آلبوم توليد نمي‌کند و ابتدا تک قطعه منتشر مي‌کند واگر آن اثر با استقبال خوبي رو به رو شد، يک تهيه کننده با او قرارداد مي‌بندد و سپس وارد مراحل توليد آلبوم مي‌شود.


وي اظهار کرد: هم اکنون مردم حوصله زيادي براي گوش دادن به موسيقي ندارند واگر قرار باشد شکلي از موسيقي را گوش کنند آن موسيقي همراه با ويدئو باشد، چون در شرايط فعلي فرصت افراد بسيار کم شده است.


اين خواننده موسيقي پاپ همچنين گفت: تصور مي‌کنم اگر قرار باشد يک خواننده کنسرتي بگذارد بايد اين برنامه را زماني برگزار کند که اقبال عمومي براي آن وجود داشته باشد و در غير اين صورت کنسرت گذاشتن يک ريسک محسوب مي‌شود چرا که اجراي چنين برنامه بي هدفي باعث مي‌شود در سري‌هاي بعد تهيه کننده‌ها ريسک برگزاري برنامه با آن خواننده را نپذيرند.


وي خاطرنشان کرد: تا زماني که احساس نکنم اقبال لازم نسبت به آثار وجود دارد، کنسرتي برگزار نمي‌کنم چرا که بهتر است ابتدا با انتشار تعدادي اثر متوجه شوم که تا چه اندازه مخاطبانم نسبت به آثار من تمايل دارند.


انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز  محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک tiwall.com/s/galilei۳  و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد