Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروز اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال صدا و سیما و قطعی مکرر آن در شهرجازموریان موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ، سیستم دیجیتال تجربه ای جدید در عرصه تماشای تلویزیون بوجود آورد و در این سیستم افزون بر ایجاد امکان ارائه شبکه های تلویزیونی بیشتر، کیفیت صدا و تصویر نیز بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت ارائه تعداد شبکه های بیشتر، کیفیت صدا و تصویر بالاتر نسبت به آنالوگ، راهنمای الکترونیکی برنامه ها، اطلاعات اضافی در کنار تصاویر، زبان دوم مانند شبکه آی فیلم، پیام نما با کیفیت بالاتر و خدمات ویژه نابینایان و ناشنوایان از امکاناتی است که در سیستم دیجیتال تعریف شده است.

در عصری که ازان به عصر فناوری، رسانه و ارتباطات یاد میشود وضعیت دریافت گیرنده های دیجیتال بخش جازموریان وشهر زهکلوت شهرستان رودبار جنوب افتضاح است.

گیرند های دیجیتالی که خانواد ه های جازموریانی با ان ها خو گرفته اند و این خود نعمت بسیاری است که باید ان را مغتنم بشماریم و از این فضا به نحو احسن استفاد گردد.
متاسفانه با کم کاریهای صورت گرفته در این بخش هر از چند گاهی شاهد در امدن صدای مردم از وضعیت بد گیرنده های دیجیتال هستیم،کما اینکه خیلی از مردم عطای این گیرنده ها رو به لقای ان ها بخشیده اند و به نصب ماهواره اقدام کردند.

سابقی یکی از شهروند جازموریانی از قطعی مکرر شبکه های دیجیتال این شهر انتقاد کرد و افزود: قریب به چند روز است که با قطعی چندین شبکه دیجیتال مواجه هستیم .

این شهروند جازموریانی اضافه کرد: قطعی و اختلال در شبکه های دیجیتال پیامدهای منفی بر روی جوانان دارد و جوانان به سمت شبکه های نامناسب ماهواره ای روی می آورند.
وی بیان داشت: ماهواره هایی که بنیان زندگی و خانواده هارو هدف قرار داده اند،در این جا لازم هست تمام مسئولین، نه تنها مسئولین دولتی برای این معضل چاره ای اساسی بیاندیشند.

محمود یکی دیگر از جوان جازموریانی با بیان اینکه در منطقه جازموریان مردم به اختیار خود گیرنده را بر ماهواره ترجیح می دهند شایسته نیست با این کم کاریها مردم را دوباره به سمت تباهی سوق بدهیم،گفت: ای کاش مسئولین که شیک پوشند و فقط از پشت تریبون از جنگ نرم دشمن صحبت به میان می اورند در عرصه های عملی جنگ نرم پا گذاشته و این مسئله گیرند های دیجیتال رو فراتر از یک مشکل پیش پا افتاده ببینند.
وی اظهار داشت: این وظیفه همگانی است برای همه مسئولین وادارت اعم از دولتی وغیر دولتی وحوزوی امید است که کار فرهنگی مسئولان علاوه بر برگزاری چند جلسه و مراسمات روتین به مباحث بنیادین جامعه سازی توجه کند.

گفتنی است قطعی مکرر شبکه های دیجیتال با توجه به برنامه های متنوع و سرگرم کننده آنها، بستر مناسبی را برای استفاده گسترده از گیرنده های ماهواره که نقض صریح قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تلقی می شود، فراهم می سازد لذا شهروندان جازموریانی امیدوارند با پیگیری های مسئولان شهرستان این مشکل برای همیشه رفع شود و منطقه را از پیامدهای فرهنگی نامناسب شبکه های ماهواره ای مصون سازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی