Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه گفت: شایعات منتشر شده درفضای مجازی پیرامون نتایج بازشماری مورد تأیید نیست وبازشماری صندوقهای رأی شهر کرمانشاه ادامه دارد.

رسول مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کار بازشماری باقیمانده صندوق های رأی انتخابات شورای شهر کرمانشاه همچنان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس اعتراض ها و شکایتهای تعداد قابل توجهی از نامزدهای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه مبنی بر نتیجه انتخابات این هیئت در راستای صیانت از آرای مردم و بعنوان امین آنان پس از بازشماری ۱۳۹ صندوق از مجموع ۴۵۰ صندوق و نتایج بدست آمده حکم به بازشماری دیگر صندوقهای باقیمانده داد و از فرمانداری کرمانشاه هم خواسته شد تا در بازشماری و تجمیع آراء نمایندگان نامزدهای معترض حضور داشته باشند.

رسول مرادی افزود: در بازشماری صندوقهای رأی علاوه بر نمایندگان هیات عالی نظارت، هیات بازرسی و هیات اجرایی، برای هر صندوق یک نماینده ویژه به پیشنهاد هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه حضور دارد و کار تجمیع نیز با حضور نمایندگان هیات نظارت در حال انجام است.

وی افزود: کار بازشماری از روز گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد و پس از مشخص شدن نتایج، تصمیم گیری لازم اتخاذ می شود.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برخی شایعات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره نتایج بازشماری انتخابات، تاکید کرد: این مطالب مورد تایید نیست و مردم محترم کرمانشاه اخبار مربوطه را فقط از طریق روابط عمومی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و دیگر مراجع رسمی مربوط پیگیری کنند.

مرادی یادآور شد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه همه تلاش خود را برای شفاف سازی و صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس به کار خواهد گرفت و در این راه با کسی تعارف و مماشات نخواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم این شهرستان توانستند مقام اول آزمون پایش استان خراسان رضوی را کسب کنند.


علی اکبر چراغیان افزود: این رتبه ارزشمند با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و در سایه تلاش و پشتکار دانش آموزان به دست آمد.

 

پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا خواهد.

 

محمد یوسفی افزود: از ماه‌ های آینده اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام خواهد شد.


وی ادامه داد: با انجام این طرح، برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌ های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.


یوسفی بیان کرد: شهروندان می‌ توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ ها (کیو آر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

 

رفع مشکلات روستاها از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی و دهیاران

سرپرست بخشداری جلگه رخ در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رخ  بر حضور فعال آنان در بین مردم و گوش دادن به مشکلات اهالی

روستاها تاکید کرد.

 

رسول بابایی در این همایش  حضور در بین مردم و گره گشایی از کار‌ها و رفع مشکلات روستاها را از مهمترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برشمرد.
 

بابائی  با بیان این که حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در بین مردم یک ضرورت جدی است، افزود: بسیاری از مشکلات پیش رو  با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید برای توسعه و پیشرفت روستاها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: شناسایی ظرفیت ها مولفه جدی دستیابی به توسعه پایدار در هر منطقه محسوب می شود که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید مد نظر خود قرار دهند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان