Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:36:42 GMT

آسمانخراشی که با طعنه فرو ریخت +مصاحبه

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۷۶۷۳

آسمانخراشی که با طعنه فرو ریخت +مصاحبه

به گزارش خبرنگارحوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اردوی تیم ملی بسکتبال به منظور آمادگی رقابت های دوستانه با تیم چین از روز 12 خرداد در تالار آزادی آغاز شد و تا 21 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
مهران حاتمی،سرمربی تیم ملی کشورمان لیست اسامی بازیکنان به این اردو را اعلام کرد که برخی از بازیکن همچون حامد حدادی،اوشین ساهاکیان،اصغر کاردوست و محمد یوسف وند بنا به دلایلی در این اردو حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یوسف وند و کاردوست به علت مصدومیت نتوانستند در این اردو شرکت کند.
اصغر کاردوست بازیکن شهرداری اراک حدود یک ماه پیش از پایان لیگ برتر از ناحیه دست چپ مصدوم شده بود اما تا آخر لیگ پا به پای تیمش بازی کرد و اکنون دیگر نمی تواند در اردوی تیم ملی بسکتبال حضور داشته باشد.
کاردوست درباره وضعیت مصدومیتش از ناحیه دست چپ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این آسیب دیدگی من از ناحیه دست به خیلی وقت پیش برمیگردد.چندین بار در تیم شهرداری اراک عنوان کردم که نمی توانم بازی کنم اما کسی توجهی نکرد.

همانند یک ابزار با ما رفتار می کنند
کاردوست ادامه داد: تا زمانی که در زمین هستی و بازی می کنی تحویلت می گیرند اما اگر مشکلی پیش بیاید به طور کامل فراموشت می کنند.دقیقا مانند یک ابزار با بازیکن رفتار می کنند و اگر برایشان سودی نداشته باشی دیگر از آن بازیکن استفاده نمی کنند.در واقع باید گفت "پهلوان زنده را عشق است"


هیج کس جویای حالم نشد
بازیکن شهرداری اراک عنوان کرد: پس از اینکه مصدوم شدم هیچ کس از باشگاه جویای حالم نشد در واقع بعد از اینکه لیگ به پایان می رسد هرکسی به سراغ زندگی خود می روند در واقع "نخود نخود هر که رود خانه خود"
البته محمد کسایی پور سرمربی شهرداری اراک که همیشه دلسوز من بوده است جویای حالم شد.
بعضی ها می گویند اصغر سنش بالاست
وی افزود: برخی از افراد می گویند که سنم بالاست و نمی توانم بازی کنم.مگر من چند سال دارم؟ در حقیقت من مصدوم بودم و نمی توانستم با دست چپم توپ را بگیرم و این موضوع را بارها عنوان کردم اما کسی توجهی نکرد و گذاشتند به حساب اینکه سنم بالاست و توان بازی کردن ندارم.
به خودم اجازه نمی دهم که مدرسه بسکتبال بزنم
ملی پوش بسکتبال گفت: مدرسه بسکتبال در ایران زیاد تاسیس شده است.من نمی دانم پدر و مادرها دلشان را به چه خوش کردند که فرزندانشان را به این مدارس می فرستند.کسی که مدرسه بسکتبال تاسیس می کند باید علم کافی را داشته باشد.برای همین است که بسکتبال ما رشد نمی کند و نمی تواند در میان بهترین رشته های ورزشی قرار بگیرد.من خودم سالهاست در لیگ ایران بازی می کنم اما جرات ندارم که مدرسه بسکتبال تاسیس کنم.


رفتن به تیم ملی عرضه می خواهد
ملی پوش بسکتبال گفت: برخی از افراد من را که در تیم ملی می بینند ناراحت می شوند و می گویند که چرا به اردو دعوت شدم. اما شما که ادعا داری یک بار به اردو دعوت شده ای؟رفتن به تیم ملی عرضه می خواهد که هر کسی این شهامت و عرضه را ندارد.مهران حاتمی،سرمربی تیم ملی روی من حساب کرده بود و من واقعا شرمنده ام که نتوانستم در این اردو حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم.


اسپانسرها به سمت والیبال و فوتبال می روند
کاردوست درباره حضور اسپانسرها در رشته های دیگر عنوان کرد: اسپانسرها سراغ رشته هایی مثل والیبال و فوتبال می روند زیرا که قاعده و قانون بسکتبال سخت است بنابراین سراغ این رشته ورزشی نمی آیند. با این حساب بسکتبال نمی تواند جایگاهی در ایران پیدا کند و به خوبی رشد کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست